آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : آرمان

در 5 ديدار اخير دو تيم در جام حذفي، تيم پيروز تنها با اختلاف يک گل بر رقيب غلبه کرد. از اين بين سه بازي با نتيجه 1-0 و دو ديدار نيز 2-1 به پايان رسيد.

 

نکاتی درباره این دو تیم :

    - آخرین باری که شیاطین سرخ در جام حذفی موفق شدند لیورپول را در آنفیلد شکست دهند، به سال 1985 برمی گردد؛ زمانی که جو فاگان هدایت لیورپول را برعهده داشت. یک فصل بعد کنی دالگلیش جای فاگان را در آنفیلد گرفت.
    - در 5 دیدار اخیر دو تیم در جام حذفی، تیم پیروز تنها با اختلاف یک گل بر رقیب غلبه کرد. از این بین سه بازی با نتیجه 1-0 و دو دیدار نیز 2-1 به پایان رسید.
    - دالگلیش در مقطع اول حضورش در آنفیلد به عنوان سرمربی دو بار در فصول 86-1085 و 89-1988 قهرمانی جام حذفی شد. او یکی از 15 نفری است که این جام را هم به عنوان بازیکن و هم مربی فتح کرده است.
    - استیون جرارد در چهار دیدار اخیرش مقابل منچستریونایتد سه بار گلزنی کرد و یک بار نیز اخراج شد.
    - منچستریونایتد در 21 دیدار اخیر خارج از خانه اش تنها 3 بار شکست خورده است.
    - آخرین باری که شیاطین سرخ در جام حذفی مقابل لیورپول شکست خوردند، سال 2006 بود. در آن دیدار قرمزها با یک گل حریف را در آنفیلد شکست دادند.
    - سر الکس فرگوسن تاکنون 5 بار در این رقابت ها به قهرمانی رسیده و در صورتی که بتواند این فصل برای ششمین بار قهرمان شود، با رکورد 6 بار قهرمانی جورج رمسی، سرمربی استون ویلا، برابری خواهد کرد.
    - منچستریونایتد با 11 قهرمانی، در حال حاضر پرافتخارترین تیم در رقابت های جام حذفی است. در حالی که لیورپولی ها 7 بار در این رقابت ها قهرمان شدند. آخرین قهرمانی آنها در سال 2006 و با پیروزی مقابل وستهام در ضربات پنالتی به دست آمد.

 

منابع رسانه‌اي برزيل از عمل جراحي موفقيت‌آميز گلزن‌ترين دروازه‌بان فوتبال جهان خبر دادند.


      به نقل از روزنامه اوگلبو، "روجری سنی" که از ناحیه شانه و کتف دچار آسیب دیدگی جدی در مسابقات باشگاهی شده بود، روز گذشته در شهر سائوپائولو تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
این سنگربان پرسابقه که از سال ۱۹۹۲ تاکنون در خدمت تیم سائوپائولو است و به خاطر ۱۰۱ گل زده در مسابقات، بهترین دروازه‌بان گلزن فوتبال دنیا به حساب می‌آید، مطابق اعلام پزشک معالجش عمل جراحی موفقیت‌آمیزی داشته است.
 
در این ارتباط دکتر رنه آبدالا اظهارداشت: خوشبختانه عمل جراحی او کاملا موفقیت‌آمیز بوده است. به این خاطر پیش‌بینی می‌کنیم طول دوره نقاهت او به شش ماه بالغ شود.

با توجه به این پیش‌بینی و سن بالای «سنی» هنوز مشخص نیست آیا وی تصمیمی برای ادامه فعالیت‌های ورزشی دارد یا این که در ۳۹ سالگی کفش‌هایش را برای همیشه خواهد آویخت و به فعالیت ورزشی خاتمه خواهد داد.

 

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : آرمان

شاگردان مورينيو براي تولد او، کيکي با شمع 49 برايش تدارک ديده بودند.


    روز خوش در والدبباس. ژوزه مورینیو امروز 49 ساله شد و شاگردان این مربی پرتغالی جشن تولد کوچکی را برای مربیشان تدارک دیده بودند.

کاسیاس و راموس به نمایندگی از بازیکنان رئال، کیک تولدی را منقش به آرم باشگاه رئال برای مورینیو تهیه کرده بودند و روی این کیک نوشته شده بود:« تبریک آقا»

مربی پرتغالی رئال که از دیدن این کیک سورپرایز شده بود ، در حالی که بازیکنان رئال ترانه «تولدت مبارک» را می خواندند، شمع های کیکش را فوت کرد. این بهترین راه برای آغاز روزهای شاد در رختکن رئال بعد از بازی زیبای آنها در ورزشگاه نوکمپ بود.

 

[foto de la noticia]

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : آرمان

آنتون فرديناند مدافع سياه پوست کويينز پارک رنجرز 30 هزار پوند براي تامين امنيت خود در جريان ديدار روز شنبه برابر چلسي هزينه کرده است.


    به گزارش دیلی میل، قرار است پلیس این بازیکن را پیش و پس از بازی با چلسی اسکورت کند.

این بازیکن 26 ساله از ماه نوامبر که یک پیام تهدیدآمیز دریافت کرد در خانه خود سیستم مرکزی امنیتی کارگذاشته که شامل نصب دوربین های در اطراف خانه می شود.

جان تری کاپیتان چلسی متهم است که در دیدار روز 23 اکتبر این تیم با کویینز پارک رنجرز فردیناند را با الفاظ نژادپرستانه خطاب قرار داده است.

تری 31 ساله در دستگاه قضایی تحت بازجویی قرارگرفته و تحقیقات درباره صحت و سقم ادعای فردیناند ادامه دارد.

دیدار روز شنبه نخستین بازی دوتیم پس از ماجرای درگیری فردیناند و تری محسوب می شود.

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 15:17 ::  نويسنده : آرمان

ميلان توانست لاتزيو را سه بر يک ببرد و در مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي ايتاليا به يوونتوس برسد. روبينيو، سيدورف و زلاتان براي ميلان گل زدند.


میلانی‌ها در مجموع تیم برتر میدان بودند. آنها در حالی پا به میدان گذاشتند که در 11 دیدار گذشته خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک شکست را تجربه کرده بودند که آن هم مقابل اینتر بود.

لاتزیو بسیار زود گل‌زنی کرد. جبریل سیسه و آلوارو گونزالس با هم همکاری کردند و پاس عالی گونزالس را سیسه وارد دروازه مارکو آملیا کرد.

مردان ماسیمیلیانو آلگری به سرعت واکنش نشان دادند و روی پاس عالی استفان الشعراوی 19 ساله و ضربه محکم پای راست روبینیو به گوشه بالای دروازه گل تساوی را در دقیقه 15 زدند.

میلان به پیش تاخت و سه دقیقه بعد گل بعدی را هم زد. این بار الشعراوی که به جای زلاتان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود با پاس پشت پا دو بازیکن لاتزیو را کنار زد و توپ را به کلارنس سیدورف رساند و او توانست استانکویچیوس را جا بگذارد و دروازه فدریکو مارکتی را باز کند.

لاتزیو در نیمه دوم امیدوار به زدن گل تساوی بود اما این امید با گل دقیقه 84 زلاتان ایبراهیموویچ از بین رفت. او که در دقیقه 70 جای الکساندر مرکل را گرفته بود روی حرکت دیدنی اوربی امانوئلسون در میان مدافعان حریف و پاس او توانست از تله آفساید بگریزد، مارکتی را پشت سر بگذارد و گل سوم را برای مردان آلگری بزند.

جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : آرمان

 

مارکو ترونکتی پرووِرا» از سهام‌داران اینتر درهای این باشگاه را برای بازگشت احتمالی «ژوزه مورینیو» گشود؛ اما خاطرنشان کرد که اینتر به دنبال توز نیست.
«ژوزه مورینیو» که حالا سرمربی تیم رئال‌مادرید اسپانیا است،‌ در سال 2010 برای نخستین بار در تاریخ ایتالیا توانست سه جام را با اینتر به دست بیاورد. او دو سال را سرمربی نراتزوری بود و پس از قهرمانی اینتر در لیگ قهرمانان که نخستین بار پس از 45 سال به دست می‌آمد، قراردادی چهار ساله را با تیم کهکشانی‌های مادریدی امضا کرد.

به گزارش اینتر دات آی آراین عضو هیأت مدیره در صحبت‌هایش گفت: «مورینیو با هواداران ما پیوند نزدیکی دارد، پس چرا دوباره به اینتر برنگردد؟ البته ما از رانیری و وضعیت موجود در باشگاه راضی هستیم، اما همواره برخی نکته‌ها در اولویت قرار دارند.» «باید بگویم حتا اگر بارسلونا همکاری‌اش را با گوآردیولا تمام کند، ما باز هم به دنبال وی نیستیم.»

اینتر پس از رفتن مورینیو از این باشگاه، برای پیدا کردن وی به مشکل برخورد. پس از او به ترتیب «بنیتز»، «لئوناردو»، «گاسپرینی» و هم‌اکنون «رانیری» سکان هدایت نراتزوری را به دست گرفتند. «ترونکتی» در دنباله سخنانش افزود: «رانیری تا حالا بسیار خوب بوده است. او به بازیکنان روحیه داده و آن‌ها را به راه درستی بازگردانده است. بازیکنان دوباره خودشان را پیدا کرده‌اند. روند رشد ما در رده‌بندی سری‌آ شگفت‌انگیز بود. حالا هر بازی مانند یک فینال به نظر می‌رسد و ما دوباره به رسیدن به لیگ قهرمانان امیدوار شده‌ایم.»

اینتر حالا با شش امتیاز کم‌تر از یوونتوس، در رده‌ چهارم سری‌آ قرار دارد. گفته می‌شد در پنجره زمستانی خرید و فروش بازیکن، نراتزوری «کارلوس توز»، مهاجم آرژانتینی و جنجالی منچسترسیتی را خواهد خرید. «ترونکتی» درباره این موضوع نیز حرف‌هایی برای گفتن داشت: «ما دیگر به دنبال توز نیستیم. بازیکنان بزرگ اینتر از آسیب‌دیدگی برگشته‌اند و می‌توانند بازی کنند. اگرچه توز بازیکن بزرگی است، اما دیگر علاقه‌ای به امضا قرارداد با او نداریم.»
وی در دنباله صحبت‌هایش به موضوع داغ این روزهای اینتر، یعنی احتمال جدایی موتا از اینتر نیز اشاره کرد: «آیا موتا از اینتر خواهد رفت؟ ما چیزی در این باره نمی‌دانیم. باشگاه درباره این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. او یک قهرمان به شمار می‌آید و برای اینتر بسیار تأثیرگذار بوده است.»
 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : آرمان

طبق گزارش منتشره در رسانه هاي اسپانيايي، اينيستا براي سه هفته مصدوم خواهد بود.


 

     طبق اعلام اعضای کادر پزشکی باشگاه بارسلونا آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی این تیم به مدت سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. چهارشنبه شب و در جریان دیدار ال کلاسیکو ، اینیستا مصدوم شد و دردقیقه 29 و در نیمه اول مجبور شد تا زمین مسابقه را ترک کرده و جایش را به پدرو بدهد.

روز پنجشنبه آندرس اینیستا مورد تستهای دقیق تر پزشکی قرار گرفت و مشخص شد که از ناحیه عضله دو سر ران پای چپ دچار مصدومیت شده است طبق اعلام اعضای کادر فنی باشگاه بارسا، او برای سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود

 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : آرمان

طبق گزارش منتشره در رسانه هاي اسپانيايي، اينيستا براي سه هفته مصدوم خواهد بود.


 

     طبق اعلام اعضای کادر پزشکی باشگاه بارسلونا آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی این تیم به مدت سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود. چهارشنبه شب و در جریان دیدار ال کلاسیکو ، اینیستا مصدوم شد و دردقیقه 29 و در نیمه اول مجبور شد تا زمین مسابقه را ترک کرده و جایش را به پدرو بدهد.

روز پنجشنبه آندرس اینیستا مورد تستهای دقیق تر پزشکی قرار گرفت و مشخص شد که از ناحیه عضله دو سر ران پای چپ دچار مصدومیت شده است طبق اعلام اعضای کادر فنی باشگاه بارسا، او برای سه هفته از میادین ورزشی به دور خواهد بود

 

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 18:21 ::  نويسنده : آرمان




آرسن ونگر يکي از دو گزينه جانشيني خوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد است.


به گزارش دیلی میل،یوآخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان از دیگر نامزدهای جانشینی مورینیو است ، آن هم در شرایطی که به نظر می رسد روابط این سرمربی 48 ساله با باشگاه و بازیکنان رئال مادرید خدشه دار شده است.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید روز سه شنبه گفته بود: نمی دانم فصل آینده در رئال خواهم بود یا نه.

ونگر در سال 2009 حاضر نشد به مادرید برود ولی صدرنشین لالیگا در این اندیشه است که اکنون بهترین زمان برای این سرمربی فرانسوی است که شمال لندن را ترک کند.

توپچی های لندن سه دیدار اخیر خود در لیگ برتر انگلیس را باخته اند و پنج امتیاز با چلسی که در رده چهارم است فاصله دارند. این یعنی دور ماندن از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا که ونگر هم به تازگی آن را '' فاجعه'' خوانده بود.

تردیدها نسبت به آینده حضور رابین فان پرسی در آرسنال و امتناع او تا این زمان از تمدید قرار داد شاید یکی دیگر از انگیزه های ونگر برای ترک این باشگاه باشد.

ادامه حضور مورینیو در رئال مادرید در جریان دیدار روز چهارشنبه این تیم با بارسلونا که به شکست دو بر یک برابر کاتالان ها انجامید ، با تردید هایی روبرو شد.

هرچند که تیم مورینیو هنوز هم از تیم گواردیولا پنج امتیاز جلوتر است ولی فشارها بر او افزایش یافته و گفته می شود دررختکن نیز میان او و برخی از بازیکنان بحثهایی درگرفته است.

پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 18:7 ::  نويسنده : آرمان

 

 

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال بعد از مدتها مقابل فولاد خوزستان دو گل به ثمر رساند که با این دو گل به صدر جدول گلزنان استقلال در تاریخ لیگ رفت. برهانی با این دو گلی که به فولاد زد 59 گله شد و رکورد 58 گل مجیدی در لیگ برای استقلال را شکست. رضا عنایتی نیز با 55 گل سومین گلزن برتر استقلال در تاریخ لیگ ایران است.

عنایتی و برهانی رقابتی نیز برای کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ های ایران دارند و در تلاش هستند تا در همین فصل به عنوان اولین بازیکن صدگله معرفی شوند. در حال حاضر عنایتی با 98 گل زده در لیگ برتر فقط 2 گل تا رسیدن به عنوان اولین بازیکن صدگله لیگ فاصله دارد و برهانی نیز با 94 گل در تعقیب اوست.
 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 1147
بازدید کل : 42016
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content