احتمال بازپس‌ گيري جام قهرماني از مكزيك قوت گرفت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

پزشک ارشد فيفا در حکمي بر مبناي آزمايشات صورت گرفته در کميته پزشکي و مبارزه با دوپينگ اين سازمان آزمايش حداقل 5 بازيکن مکزيک در گلد کاپ را مثبت اعلام کرد.


 

  به نقل از خبرگزاري فرانسه، افسر ارشد بخش پزشکي فيفا اعلام کرد که حداقل 5 بازيکن تيم ملي فوتبال مکزيک در خونشان، کلنبوترول رديابي شده و آزمايش آنها از نظر سازمان جهاني مبارزه با دوپينگ نيز مثبت است.

وي در بخش از سخنان خود ضمن اشاره به عدم همکاري مکزيک با فيفا در اين مسابقات (گلد کاپ) گفت: حداقل دو بار با مقاومت مقامات تيم ملي مکزيک براي اخذ تست دوپينگ مواجه شديم و اين براي ما قابل قبول نبود. آنها هر بار ما را به شکايت به فيفا تهديد کردند و ادعا داشتند که ما مزاحم تمرين تيم مي‌شويم. رويت مواد نيروزا در خون 5 بازيکن نشان نمي‌دهد که اين فرايندي سيستماتيک و برنامه‌ريزي شده بوده اما هيچ پزشکي باور نمي‌کند که به صورت تصادفي در خون 5 بازيکن از يک تيم کلنبوترول وجود داشته باشد.

بر اين اساس احتمال بازپس گيري جام قهرماني در گلد کاپ از تيم مکزيک بسيار زياد است و البته اين همه محروميت در نظر گرفته شده براي آستک‌ها نيست و شايد شاهد تعليق و جريمه‌هاي سنگين مالي هم باشيم. چهار تست ديگر منفي بوده‌اند و اين نشان از انتخابي بودن نمونه‌ها براي تزريق مواد نيروزا دارد.
مکزيک در ديدار پاياني با نتيجه 4 بر 2 آمريکا را شکست داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 130
بازدید ماه : 2662
بازدید کل : 44719
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1