برادر گوارديولا مديربرنامه‌هاي سوآرز
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : آرمان

ستاره اروگوئه‌اي تيم ليورپول از علاقه‌اش براي بازي در قهرمان اسپانيا و اروپا مي گويد.


 

    لوئيس سوآرز ستاره‌ي تيم ملي اروگوئه در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي از رويايش براي بازي در بارسلونا مي گويد.

 

پير گوارديولا بردار سرمربي تيم فوتبال بارسلونا در حال حاضر مدير برنامه‌هاي سوآرز است هر چند که اين بازيکن اروگوئه‌اي مي گويد اين موضوع تاثيري بابت حضورش در بارسلونا نخواهد داشت و او از مدت‌ها قبل روياي حضور در نوکمپ را در سر مي پرورانده است.


سوآرز درباره‌ي علاقه‌اش مي گويد: پيش از اين که با پيرگوارديولا که در حال حاضر مدير برنامه‌هاي من است ، کار کنم اين رويا را در سر داشتم که روزي در بارسلونا بازي کنم.


در ادامه مهاجم ملي پوش اروگوئه‌اي گفت: مسلما پير با برادرش پپ به خوبي در تماس است و اگر علاقه‌اي از سوي باشگاه بارسلونا وجود داشته باشد او در جريان قرار خواهد گرفت. البته براي من مهم اين نيست که حضور من در اين تيم از چه کانالي صورت مي گيرد و چه کسي من را معرفي مي کند.


لوئيس سوآرز پس از پايان جام جهاني با قراردادي به ارزش 22 ميليون يورو از آژاکس جداشد و به جمع سرخپوشان آنفيلد پيوست.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 2646
بازدید کل : 44703
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1