رايكارد براي سه سال سرمربي تيم فوتبال عربستان شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

فرانک رايکارد که به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال عربستان انتخاب شد، ابراز اميدواري کرد که اين تيم را به جام جهاني 2014 برزيل برساند.




 

    فرانک رايکارد، مربي هلندي جمعه شب در لندن با نواف بن فيصل، رييس سازمان جوانان عربستان درباره سرمربيگري تيم ملي فوتبال عربستان به توافق نهايي رسيد و قرارداد سه ساله امضا کرد.


رييس سازمان جوانان عربستان پس از امضا قرارداد با رايکارد هلندي، افزود: بر اين باورم که با مربي بسيار خوب و حرفه‌اي به توافق رسيده‌ايم. او کارنامه درخشاني دارد و با دستيارانش به موفقيت‌هاي بزرگي در بارسلونا رسيد. از قرارداد با اين مربي بزرگ بسيار خوشحالم. رايکارد سه شهر را براي اقامت در عربستان برگزيده است تا به خوبي تمام بازيکنان و باشگاه‌ها را زير نظر داشته باشد، مدت قرارداد با اين مربي هلندي سه ساله است و تا جام جهاني 2014 برزيل با ما قرارداد دارد که طبيعتا اگر به جام جهاني راه يابيم، اين قرارداد تمديد مي‌شود.


نواف بن فيصل تصريح کرد: رايکارد شور و انرژي زيادي دارد و اين مي‌تواند رمز موفقيت او در تيم ما باشد. اين مربي هلندي قول داده است که در خلال دو روز آينده به عربستان بيايد و همه چيز را از نزديک زير نظر داشته باشد. از روزنامه‌ها هم مي خواهم که به اين مربي فرصت لازم را بدهند و زود در مورد او قضاوت نکنند، به همه مي گويم که رايکارد اختيار تام دارد، بايد اين را هم بگويم که تا پايان قرارداد به او فرصت خواهيم داد، چرا که نتيجه‌ يک روزه مشخص نمي‌شود، قرارداد او سه ساله است و قضاوت در مورد او بعد از پايان قرارداد است، هم چنان که بايد اين را هم بگويم که يک مربي خوب همه چيز در فوتبال نيست. موفقيت نيازمند خوب کار کردن در تمام سطوح است، از مربي گرفته تا بازيکنان، باشگاه‌ها، فدراسيون، تماشاگران و رسانه‌ها و ...

رايکارد به دنبال عقد قرارداد با تيم ملي فوتبال عربستان گفت: از اين که فدراسيون فوتبال عربستان به من اعتماد کرد و مرا به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب کرد بسيار سپاسگزارم، من در مقابل مسئووليت و مبارزه سنگيني قرار گرفته‌ام و آن رساندن اين تيم به جام جهاني 2014 برزيل است، براي رسيدن به اين مهم تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.


رقم قرارداد رايکارد با تيم ملي فوتبال عربستان 11 ميليون دلار است.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 2725
بازدید کل : 44782
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1