نظري‌جويباري: از بين حيدري و انصاري‌فرد يك نفر استقلالي مي‌شود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

معاون اول باشگاه استقلال گفت: از بين خسرو حيدري و کريم انصاري‌فرد يک نفر را به استقلال مي‌آوريم.


 

 علي نظري‌جويباري در خصوص اينکه مدير برنامه‌هاي آندرانيک تيموريان اعلام کرده اين بازيکن با استقلال قرارداد داخلي منعقد نکرده است، گفت: با تيموريان صحبت کرديم و اين بازيکن قرارداد داخلي‌اش را با استقلال امضا کرده است. يک نسخه از قرارداد داخلي تيموريان با باشگاه استقلال دست سرژيک برادر آندو است و اين بازيکن رسما به استقلال پيوسته است.

 وي در پاسخ به اين سؤال که چرا مدير برنامه‌هاي تيموريان اعلام کرده اين بازيکن با استقلال قرارداد داخلي نبسته، اظهار داشت: ايشان به ما گفته بود يک هفته به ما فرصت دهيد تا در خصوص آندو تصميم بگيريم که ما اين مسئله را قبول نکرديم و در نهايت قرارداد را به امضا رسانديم.

 نظري‌جويباري درباره وضعيت حسيني ‌گفت: سيدجلال با ما قرارداد امضا نکرده اما قول داده پس از اردوي اتريش به جمع ما اضافه شود. به جز حسيني تنها يک بازيکن ليگ برتري ديگر مي‌تواند به عضويت استقلال دربيايد.

 وي در خصوص کريم انصاري‌فرد تاکيد کرد: مذاکرات ما با اين بازيکن ادامه دارد و درصدد به خدمت گرفتن انصاري‌فرد هستيم.

 قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص اينکه جاسم کرار چه زماني به تمرينات استقلال اضافه مي‌شود، عنوان کرد: نامه‌اي به فدراسيون فوتبال عراق ارسال کرديم تا پس از اتمام اردوي تيم ملي اين کشور کرار بلافاصله خود را به باشگاه استقلال معرفي کند.

 نظري‌جويباري در خصوص وضعيت خسرو حيدري و اينکه اين بازيکن در چه صورتي مي‌تواند به استقلال بيايد گفت: حيدري قول داده که رضايتنامه‌اش را از سپاهان بگيرد و در صورتي که بازيکن آزاد شناخته شود از بين اين بازيکن و يا انصاري‌فرد يک بازيکن را به خدمت مي‌گيريم چون تنها يک صحنه ليگ برتري داريم.

 وي در خصوص وضعيت دروازه‌بانان استقلال گفت: محسن فروزان با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارند و اگر اين باشگاه موافقت کند او را به عنوان دروازه‌بان دوم جذب خواهيم کرد.

 نظري جويباري در خصوص شايعاتي که پيرامون مهدي رحمتي وجود دارد و گفته مي‌شود اين دروازه‌بان با خودش گلر دوم مي‌آورد اظهار داشت:‌ اينها شايعاتي است که هر روز در روزنامه‌ها مي‌خوانيم. مگر رحمتي دروازه‌بان صادر مي‌کند که با خودش دروازه‌بان بياورد؟ ما نمي‌توانيم سهميه ليگ برتري جذب کنيم و به همين خاطر به دنبال دروازه‌بان ليگ يک هستيم.

 قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص وضعيت وحيد طالب‌لو به فارس گفت: اين دروازه‌بان با ما قرارداد دارد اما از آنجايي که در ليست مظلومي نيست با او به صورت تلفني صحبت کرديم. مشکلي براي جدايي او وجود ندارد و نهايت همکاري را با اين دروازه‌بان انجام مي‌دهيم.

 وي در خصوص اظهارنظر سيدصالحي مبني بر اينکه در صورتي که در پست اين بازيکن استقلالي‌ها يار بگيرند از جمع آبي‌پوشان جدا خواهند شد تصريح کرد: سيدصالحي آزاد است هر تصميمي که مي‌خواهد بگيرد. ايشان به ما گفته بود که اگر کريم انصاري‌فرد را بگيريد من نمي‌مانم اما اين دست ما نيست و به عهده سرمربي تيم خواهد بود و ما هم طبق خواسته سرمربي تيم عمل خواهيم کرد. هم سيدصالحي و انصاري‌فرد مردان مدنظر مظلومي هستند ولي ما به خواسته‌هاي سرمربي تيم عمل خواهيم کرد.

 نظري جويباري در پايان از برگزاري اردو در کشور ترکيه خبر داد و گفت: به احتمال فراوان از 18 تيرماه راهي کشور ترکيه خواهيم شد تا روند آماده سازي تيم در اين کشور شکل بگيرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 2629
بازدید کل : 44686
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1