طالب‌لو از استقلال رفت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : آرمان

دروازه‌بان فصل گذشته تيم فوتبال استقلال صبح امروز با مراجعه به اين باشگاه رضايت نامه اش را براي پيوستن به تيمي جديد دريافت کرد.


 

  به گزارش خبرنگار مهر، وحید طالب لو که یکی از باسابقه ترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بود پس از پایان دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از سوی کادر فنی مورد توجه قرار نگرفت و پرویز مظلومی نیز در مصاحبه هایش اعلام کرد نیازی به وی ندارد.

این دروازه بان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در مقاطع مختلف را دارد صبح امروز یکشنبه به باشگاه استقلال رفت و رضایت‌نامه اش را برای حضور در تیم جدید دریافت کرد. گفته می شود مقصد طالب لو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است که هدایت آن را امیرقلعه نویی برعهده دارد.

طالب لو پس از پایان نشستش با مسئولان باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید جدایی اش از این تیم گفت: با توجه به اینکه سرمربی مرا نمی خواهد تصمیم به جدایی گرفتم و نمی توانم به زور در این تیم بمانم.

وی ادامه داد: من استقلال و هوادارانش را دوست دارم و همیشه به یاد آنها خواهم بود اما وقتی بارها در مصاحبه هایشان اعلام کرده اند که نیازی به من ندارند نمی توانم به زور در این تیم بمانم. به همین خاطر امروز با مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرار شد مطالباتم را پرداخت کنند.

طالب لو در مورد مقصد آینده اش گفت: چند پیشنهاد از تیم های مختلف دارم اما پیشنهاد تراکتورسازی و سایپا جدی تر از سایرین است و احتمالا در روزهای آینده به یکی از این دو پیشنهاد پاسخ نهایی را خواهم داد.

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هیچ وقت خودم را از استقلال و هوادارانش دور نخواهم دید و برای این باشگاه در فصل یازدهم رقابتهای لیگ برتر آرزوی موفقیت می کنم.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 2621
بازدید کل : 44678
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1