حمودي: خسرو حيدري بيايد، حريفم محسوب مي‌شود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:22 ::  نويسنده : آرمان


 

بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: اگر خسرو حيدري به استقلال بيايد حريفم محسوب مي‌شود.


 

     به نقل از سايت باشگاه استقلال، علي حمودي از شنبه شب در اردوي تيم حاضر شد. او که انگيزه‌هاي فراواني براي حضور در استقلال دارد حالا از شرايط تيم در اين اردو صحبت مي‌کند.

* آقاي حمودي علت تأخير شما براي حضور در اردو چه بود؟
روز پنجشنبه بعد از تمرين تيم به اهواز رفتم چون شنبه صبح بايد به اداره گذرنامه مي‌رفتم تا مشکلم را حل کنم. بليتم را براي حدود ظهر گرفته بودم تا سريع خودم را به تهران و اردوي تيم برسانم اما متأسفانه پروازم تأخير داشت و حدود ساعت 16 بود که تازه به تهران رسيدم. بلافاصله هم با آقاي مظلومي صحبت کردم و گفتم که اين اتفاق پيش آمده و در نهايت ساعت 21 خودم را به اردوي کردان رساندم.

*برخي از رسانه‌ها عنوان کرده‌اند به دليل مشکلات مالي قصد حضور در اردو را نداشته‌ايد؟
اصلا چنين چيزي نيست. من هيچ‌گونه مشکل مالي با استقلال ندارم. من طبق قراردادم عمل مي‌کنم و هيچ مسئله‌اي هم تا به حال در مورد شرايط مالي نداشته‌ام. متأسفانه من هيچ صحبتي با خبرنگاران نداشتم اما از قول من مصاحبه‌هايي را چاپ کردند که به هيچ عنوان صحت ندارد.

*در اين ميان گويا بحث معاوضه شما هم با خسرو حيدري در رسانه‌ها مطرح شده بود!
من براي رسانه‌ها احترام قائلم اما متأسفانه گاهي مطالبي خلاف واقع را چاپ مي‌کنند. تا به حال چنين مسئله‌اي را نشنيده بودم و باشگاه هم هيچ‌گاه در اين مورد با من صحبت نکرده است. ضمن اينکه بارها در مصاحبه‌هاي مسئولان و آقاي مظلومي از من حمايت شد. من کار خودم را دنبال مي‌کنم و به اين مسائل کذب توجهي ندارم. خسرو حيدري بازيکن خوبي است که اگر به استقلال بيايد براي من حريف محسوب مي‌شود و همين باعث پيشرفتم خواهد شد تا تلاش بيشتري براي حضور در ترکيب انجام دهم.

*شرايط اردوي کردان را چطور مي‌بينيد؟
اين اردوي کوتاه‌مدت به نظر من تأثير زيادي در هماهنگ شدن تيم خواهد داشت. در طي اين 5 روز در اختيار تيم هستيم و فقط تمرين مي‌کنيم. ضمن اينکه اين اردو کمک مي‌کند تا بازيکنان جديد و قديم به هماهنگي فني و تاکتيکي خوبي برسند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 2614
بازدید کل : 44671
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1