گزارش تمرين امروز استقلال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : آرمان


 

تمرين تيم فوتبال استقلال عصر امروز در حالي برگزار شد که آرش برهاني در تمرينات اين تيم شرکت کرد.


 

 تيم استقلال که براي برگزاري اردوي 5 روزه از ديروز به کمپ دهکده ورزشي کردان آمده است از ساعت 18:30 در زمين چمن اصلي اين مجموعه تمريناتش را برگزار کرد.

 * در تمرين امروز آبي‌پوشان 17 بازيکن متشکل از بازيکنان اميد و بزرگسالان شرکت کردند و آرش برهاني جديدترين چهره تمرين امروز بود. اين بازيکن که به دليل مسائل مالي در تمرينات شرکت نمي‌کرد از امروز پا به پاي ديگر بازيکنان استقلال تمرينات را پي گيري کرد.

 * مولايي مربي بدنساز جديد تيم استقلال تمرينات سنگيني را براي بازيکنان اين تيم در نظر گرفت و همه بازيکنان از تمرينات بدنسازي اين مربي در اردو صحبت مي‌کنند.

 *برهاني به دويدن دور زمين پرداخت.

 * مجتبي جباري تمرينات ويژه‌اي را زير نظر مربيان بدنساز استقلال انجام داد و در تمرينات گروهي و تاکتيکي شرکت نکرد.

 * سعيد رمضاني دروازه بان سابق اميد‌هاي استقلال در تمرين امروز زير نظر مربيان اين تيم تمرين کرد تا در صورت تاييد کادر فني به جمع آبي پوشان اضافه شود.

 * بازيکنان به صورت دلخواهي به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس در قالب 2 تيم به فوتبال آقا وسط پرداختند. آخرين آيتم تمرين امروز آبي پوشان فوتبال در قالب 2 تيم زرد و آبي بود که در نيمي از زمين برگزار شد. مظلومي در حين اين تمرين به بازيکنان تاييد مي‌کرد تا با دقت پاس دهند و جديت تمرينات را ادامه دهند.

 *‌ در تمرين امروز تيم استقلال فرهاد مجيدي، مهدي امير آبادي، حنيف عمران زاده، کيانوش رحمتي، ميثم حسيني، جواد شيرزاد، محسن يوسفي، علي حمودي، اسماعيل شريفات، آرش برهاني، توحيد غلامي، مجتبي محبوب مجاز، مجتبي جباري، فريدون رضايي، سعيد رمضاني و دو بازيکن ديگر تيم جوانان استقلال شرکت کردند.

* تيم فوتبال استقلال تا روز پنج شنبه در کردان اردوي خود را ادامه خواهد داد و سپس براي برپايي اردوي ديگر از 18 تير ماه راهي کشور ترکيه خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 2682
بازدید کل : 44739
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1