پورحيدري: غيبت مجيدي قبل از اردو هماهنگ شده بود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:14 ::  نويسنده : آرمان

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: غيبت مجيدي در اردوي کردان هماهنگ شده و خبرهاي ديگر کذب محض است.


 

   به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، منصور پورحيدري در مورد اردوي آبي پوشان در کردان اظهار داشت: تيم اردوي خوبي را در کردان سپري مي‌کند و شرايط بدني بازيکنان روز به روز مطلوب‌تر مي‌شود. يقين دارم تا آغاز ليگ بازيکنان با بهترين شرايط بدني و فني وارد مسابقات مي‌شوند.
وي در مورد برخي شايعات در مورد مجيدي گفت: قبل از آغاز اردو مجيدي با کادر فني هماهنگ کرده بود که در چنين تاريخي براي درمان فرزندش اردوي استقلال را ترک کند که کادر فني با درخواست کاپيتان خود موافقت کرده بود. اميدواريم فرزند مجيدي سلامت خود را خيلي زود بازيابد و هر مطلب ديگري که در اين ميان گفته مي‌شود کذب محض است.
پورحيدري با تأييد لغو اردوي ترکيه ادامه داد: تعدادي از بازيکنان در اردوي تيم ‌ملي هستند و کادر فني ترجيح داد با يک تيم ناقص به اردو نرود، بنابراين اردوي بعدي استقلال هم در ايران برگزار مي‌شود.

سرپرست استقلال در مورد قرعه‌کشي ليگ‌برتر تصريح کرد: اعتقاد دارم قرعه چندان بدي نداريم. اگر بازي اول‌مان با حريف قدرتمندي است نبايد فراموش کنيم اين مسئله دو طرفه است و براي آنها نيز وجود دارد. به هر صورت تمامي تيم‌ها نياز به زمان دارند و چند هفته‌اي طول مي‌کشد تا شرايط لازم را به دست بياورند و کيفيت اصلي خود را نشان دهند و يقيناً استقلال هم از اين قاعده مستثني نيست.

پورحيدري در پايان گفت: منتظر بازگشت ملي‌پوشان از اردوي اتريش هستيم تا با نفرات مورد نظر قرارداد رسمي منعقد کنيم و هرچه زودتر با يک تيم کامل تمرينات بدنسازي و تاکتيکي را آغاز کنيم. شخصاً خوشبين هستم تا امسال تيمي خوب و کامل را ببنديم تا در هر جام مدعي جدي باشيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 201
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 201
بازدید ماه : 2791
بازدید کل : 44848
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1