مگر کار پرسپوليسي‌ها در جذب نصرتي درست بود؟
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:23 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي استقلال گفت: پرسپوليسي‌ها معتقدند مذاکره ما با مربي آلماني درست نبود اما مگر گرفتن نصرتي از استقلال کار درستي بود؟


 

  پرويز مظلومي در خصوص اعتراض پرسپوليسي‌ها مبني بر اينکه مذاکره استقلال با هنکه درست و حرفه‌اي نبوده، اظهار داشت: مگر پرسپوليسي‌ها کار درستي کردند که حالا کار ما غلط شده است؟ مگر آقايان، نصرتي را از استقلال نگرفتند و به پرسپوليس بردند؟ محض اطلاع آنها بايد بگويم خيلي وقت است که با هنکه صحبت کرده‌ايم و مذاکره ما ربطي به امروز و ديروز ندارد. بيش از دو ماه است که با اين مربي مذاکره کرده‌ايم و هنوز هم در حال ادامه مذاکرات هستيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا کار اين مربي آلماني با استقلال تمام شده يا خير، گفت: آقاي فتح‌الله‌زاده همه چيز را مي‌داند. ايشان از طريق رودي فولر که رابطه صميمانه‌اي با او دارد مذاکرات با اين مربي را از مدت‌ها قبل انجام داده و در حال پيگيري است.

مظلومي در ادامه در خصوص شايعه قهر فرهاد مجيدي از استقلال و اينکه گفته مي‌شود او با ناراحتي اردوي کردان را ترک کرده، عنوان کرد: اصلا چنين مسائلي نيست. مجيدي به آلمان سفر کرده و تنها دليلش بيماري فرزند او است. اين بازيکن مشکل بيماري فرزندش را با ما مطرح کرد. فرهاد اجازه گرفت و سپس به امارات رفت تا فرزندش را براي معالجه به آلمان ببرد. بحث قهر در کار نيست و به زودي خواهيد ديد که مجيدي پس از حل مشکل فرزندش به تمرينات بازمي‌گردد.

وي در خصوص حضور فتح‌الله‌زاده در اردوي کردان و صحبت او با بازيکنان گفت:‌ اميدوارم قول‌هايي که فتح‌الله‌زاده داده‌ عملي شود چون شرايط بسيار حساس و البته سخت است. ايشان با توجه به قول‌هايي که داده شده با بازيکنان صحبت کرد و اميدواريم مسائل مالي هرچه سريع‌تر حل شود.

سرمربي استقلال درباره اينکه گفته مي‌شود سيد جلال حسيني قصد تمديد قرارداد با سپاهان را دارد، تصريح کرد: ما هم مثل همه منتظر هستيم تا تيم ملي از اتريش برگردد. قبل از سفر مذاکراتمان را با اين بازيکن انجام داده بوديم و تمامي اين حرف‌ها گمانه‌زني است.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال که در صورتي که حسيني به استقلال نيايد تکليف خط دفاع اين تيم چه مي‌شود، گفت: روي حسيني حساب باز کرده‌ايم و منتظر اين بازيکن هستيم. ضمن آنکه لنگ نمي‌مانيم و مي‌توانيم بازيکن خارجي بگيريم اما همان‌طور که گفتم توافقات لازم با حسيني انجام شده است.

مظلومي در پايان با اشاره به اردوي استقلال گفت: فردا صبح آخرين تمرين خود را در کردان برگزار مي‌کنيم و پس از استراحت دو روزه از شنبه تمرينات مجددا در تهران پيگيري خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2597
بازدید کل : 44654
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1