ميلاد ميداودي اکنون در چه وضعي قرار دارد؟
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : آرمان

مدت‌ها بود اين سوال به خاطر سفر خارج از کشور دکتر نوروزي بي‌پاسخ مانده بود


 

میلاد میداودی اکنون در چه وضعی قرار دارد؟ مدت‌ها بود این سوال به خاطر سفر خارج از کشور دکتر نوروزی بی‌پاسخ مانده بود.
دکتر آبی‌ها که برای حضور در یک کنگره علمی تخصصی عازم آمستردام هلند شده بود پس از بازگشت خود پاسخ این سوال را داد. او زمان بازگشت میلاد را اعلام می‌کند: «وقتی ایران نبودم شنیدم که می‌گفتند ممکن است میلاد نتواند در هفته‌های نخست لیگ برای استقلال بازی کند اما اینطور نیست. میلاد از همان هفته اول لیگ یازدهم آماده بازی است و اگر آقای مظلومی صلاح بداند در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد.» اما میلاد از چه زمان به تمرین‌های گروهی استقلال اضافه می‌شود؟ دکتر نوروزی پاسخ این سوال را هم داد: «فکر می‌کنیم 2 هفته دیگر میلاد دویدن را شروع می‌کند.

از زمان آغاز دویدن 2 هفته زمان طی خواهد شد تا او بتواند در کارهای تاکتیکی هم شرکت کند. با توجه به اینکه مصدومیت میلاد از نوع خاص بوده در همه حال احتیاط را رعایت می‌کنیم تا او خدای نکرده دچار مشکل نشود.» دکتر درباره اینکه چرا به این زودی پیچ و مهره پای میلاد باز شد توضیحات دقیقی داد: «ابتدا قرار نبود پیچ و مهره‌های نصب شده روی مچ پای میلاد را باز کنیم اما از آنجا که بالاخره یک روز باید این کار را انجام می‌دادیم و دوباره میلاد مدتی از میادین دور می‌شد، تصمیم گرفتیم این کار را زودتر انجام بدهیم تا در خلال فصل یازدهم مجبور نشویم میلاد را دوباره از حضور در ترکیب استقلال محروم کنیم.

 البته برای انجام این کار یکدفعه تصمیم نگرفتیم. پیرامون این موضوع کمیسیون پزشکی تشکیل شد و پس از بحث و تبادل نظر تصمیم به انجام این کار گرفتیم. من امیدوارم همه چیز طبق برنامه پیش برود تا خدای ناکرده فوتبال ما از داشتن مهاجمی مثل میلاد محروم نشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 2629
بازدید کل : 44686
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1