برهاني:حضور انصاري‌فرد خط حمله استقلال را تقويت مي‌کند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

مهاجم تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه حضور کريم انصاري‌فرد در اين تيم موجب تقويت خط حمله آبي پوشان خواهد شد، گفت: هرگز به خودم اجازه نمي دهم که در کار سرمربي تيم دخالت کنم.


 

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اردوی یک هفته‌ای این تیم در کردان کرج اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی بود، توانستیم از این اردو به نحو مطلوب استفاده کنیم و پس از تعطیلات پایان فصل گذشته، شروع خوبی را برای فصل آینده داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنانی که در اردوی کردان کرج حضور داشتند، طی این یک هفته با تمام توان در تمرینات صبح و عصر شرکت کردند تا آمادگی مطلوب را برای شروع مسابقات لیگ برتر به دست آورند.

وی در ادامه افزود: کادرفنی نیز با حضور همیشگی در تمرینات به دقت کار بازیکنان را زیر نظر داشت. فکر می کنم مربیان نیز از روند آماده سازی تیم راضی بودند.

آرش برهانی عدم حضور بازیکنان ملی پوش را تنها مشکل تیم استقلال در اردوی کردان عنوان کرد و گفت: متاسفانه عدم حضور بازیکنان ملی پوش و غیبت دو بازیکن عراقی در این اردو باعث شد تا مربیان نتوانند آنطور که مورد نظرشان بود برنامه‌های خود را به اجرا درآورند.

مهاجم تیم استقلال در واکنش به شایعاتی که پیرامون مخالفت وی با حضور کریم انصاری‌فرد در جمع آبی پوشان مطرح شده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت نداشته و نمی دانم چه کسانی این صحبت‌ها را عنوان می‌‌کنند. من اعتقاد دارم با آمدن کریم خط حمله استقلال تقویت خواهد شد.

وی افزود: من خود یکی از کسانی هستم که از حضور انصاری‌فرد در استقلال استقبال می‌کنم و این اجازه را هم به خود نمی‌دهم و نخواهم داد که در کار کادر فنی دخالت کنم. حضور هر بازیکنی در استقلال به دیگر بازیکنان هیچ ارتباطی ندارد و ما با تمریناتی که انجام می‌دهیم فقط با یکدیگر به رقابت می‌پردازیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 2659
بازدید کل : 44716
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1