كي‌روش: از بازي آنها شگفت‌زده شدم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 17:53 ::  نويسنده : آرمان


 

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران از پيشرفت مالديو اظهار شگفتي کرد و بازي با اين تيم را دشوار دانست.


 

    به نقل از سايت مالديو اسکور، کارلوس کي‌روش که براي تماشاي آناليز بازي مالديو به اين کشور سفر کرده، گفت: خيلي خوشحالم تصميم گرفتم اينجا بيايم. مي‌دانم بازي با مالديو دشوار خواهد بود. من شاهد بازي مالديو مقابل هند بودم و تحت تاثير شور و هيجان، جنگندگي و حضور عالي آنان در اين ديدار قرار گرفتم.

وي ادامه داد: حقيقت اين است که از بازي مالديو شگفت‌زده شدم. خوشحالم اين نکته را اکنون و نه در روز بازي با حريف مي‌دانم. فکر مي‌کنم فوتبال مالديو دستخوش پيشرفت عظيمي قرار گرفته است. از اين رو، حريف را دست کم نخواهيم گرفت.

کي‌روش تصريح کرد: در فوتبال خيلي از اتفاقات غيرقابل پيش‌بيني است. گاهي اوقات تيم‌هاي دسته‌ سوم، چهارم يا پنجمي توانسته‌اند با خلق شگفتي تيم‌هاي بزرگ را کنار بزنند. فوتبال اينجا کاملا متفاوت با اروپا است که سبک خاص خودش را دارد. فوتبال اين دو قاره را نمي‌توان با هم قياس کرد هرچند ماهيت و واقعيت در کل يکي است. در زمين بهترين تيم براي برد تلاش مي‌کند ولي براي بودن در رده بهترين تيم، نياز است که کار و تلاش زيادي صورت گيرد. اميدوارم بازيکنانم با تمام وجود و انگيزه توام با احساس مسئوليت و احترام بتوانند اينجا بازي کنند.

سرمربي تيم ملي در مورد علت انتخاب تيم ملي ايران عنوان کرد: من پيشنهاد يک دوره همکاري با ايران را داشتم. معتقدم ايراني‌ها هم همين را مي‌خواستند. ايران مي‌خواهد در جام جهاني 2014 حضور داشته باشد. من هم مي‌خواهم در اين جام باشم. اين خواسته مشترک، عاملي براي انتخاب مسئوليت همکاري با تيم ملي ايران شد. فکر مي‌کنم ايراني‌ها از قدرت و قابليت دسترسي به چنين جامي برخوردار هستند. هدفي که البته ساده نخواهد بود.

کي‌روش گفت: تيم‌هايي مثل کره‌ شمالي و جنوبي، ژاپن و استراليا جلوتر از ما هستند. رقابت با اين حريفان درآسيا بسيار دشوار است. ما فاصله زيادي داريم و سبک بازي هر کشور متفاوت است. با اين حال معتقدم شانس خوبي براي صعود داريم. مي‌خواهم به جام جهاني راه پيدا کنيم و اين مسئله دليل ديگري براي انتخاب تيم ملي ايران است.

اين مربي در پاسخ به اين سئوال که آيا از تيم‌هاي ملي يا باشگاهي اروپا پيشنهاد دارد يا خير ، اظهار داشت: در حال حاضر زندگي و انتخابم در گرو بازي کردن با تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 2664
بازدید کل : 44721
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1