نتايج مسابقات انتخابي جوانان آسيا
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 14 آبان 1390برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : آرمان


 

مرحله انتخابي مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا با صعود تيم‌هاي قطر، کويت و اردن به مرحله نهايي اين رقابت‌ها و حذف بحرين و پيروزي پرگل استراليا و چين پيگيري شد.


 

 مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان (زیر 19 سال) آسیا روز جمعه با انجام 11 مسابقه پیگیری شد که شکست تیم‌های قطر، امارات و بحرین و برتری پرگل تیم‌های استرالیا و چین از مهمترین اتفاقات آن بود.

 در نخستین دیدار گروه B تیم جوانان کویت به سختی و با یک گل از سد بوتان قعرنشین گذشت تا صعودش به مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا را قطعی کند. در دیگر دیدار این گروه قطر در عین ناباوری با نتیجه 3 بر 2 مغلوب تاجیکستان شد اما به مرحله بعدی صعود کند. بحرین با سه گل برابر اردن تن به شکست داد تا از دور مسابقات کنار برود و این تیم اردن باشد که به عنوان بهترین تیم سوم غرب آسیا، راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

 در پایان دیدارهای این گروه، تیم‌های قطر، کویت و اردن 10 امتیازی شدند اما قطر به خاطر پیروزی برابر کویت صدرنشین شد. کویت هم به دلیل پیروزی مقابل اردن رده دوم را به خود اختصاص داد و اردن به رده سوم دست یافت. همچنین بحرین با 7 امتیاز و بوتان بدون امتیاز از دور مسابقات کنار رفتند.

 در گروه C تیم جوانان ازبکستان به سختی و با نتیجه 2 بر یک هند را شکست داد و تیم ایران هم با 4 گل ترکمنستان را مغلوب کرد. در این گروه تیم‌های ایران و ازبکستان با 6 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند. هند و ترکمنستان با 3 امتیاز و پاکستان بدون امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

 
 

 تیم سوریه در نبرد صدرنشینی گروه D با یک گل از سد امارات گذشت تا با 12 امتیاز جواز حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا را بدست آورد. یمن هم در دیداری تشریفاتی با نتیجه 2 بر یک فلسطین را شکست داد. در این گروه تیم‌های سوریه و امارات به مرحله نهایی صعود کردند و تیم‌های لبنان با 6 امتیاز، یمن با 3 امتیاز و فلسطین بدون امتیاز از گردونه مسابقات کنار رفتند.

 در گروه F تیم جوانان کره شمالی با 2 گل از سد لائوس گذشت و دیدار تیم‌های ویتنام و میانمار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. در این گروه کره‌شمالی با 6 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مالزی با 4 امتیاز، ویتنام با 2 امتیاز (تفاضل گل صفر)، میانمار با 2 امتیاز (تفاضل گل 2-) و لائوس یک امتیاز به ترتیب در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

 در گروه G استرالیا با 12 گل از سد ماکائو گذشت و چین با 11 گل از سد سنگاپور گذشت. استرالیا با 6 امتیاز، چین با 4 امتیاز (تفاضل گل 11+)، اندونزی با 4 امتیاز (تفاضل گل 3+)، سنگاپور با یک امتیاز (تفاضل گل 12-) و ماکائو با یک امتیاز (تفاضل گل 15-) به ترتیب رده‌های اول تا پنجم قرار گرفته‌اند.

 در حال حاضر تیم‌های جوانان عراق و عربستان از گروه A، قطر، کویت و اردن از گروه B و سوریه و امارات از گروه D به مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا در سال 2012 صعود کرده‌اند.

 - مرحله انتخابی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می‌شود:
 گروه E:
* تایلند - گوآم
* تایوان - ژاپن
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 2694
بازدید کل : 44751
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1