يوفا حکم دادگاه حکميت ورزش را پذيرفت
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 14 آبان 1390برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : آرمان

يوفا در نهايت حکم صادر شده دادگاه حکميت ورزش را پذيرفت و مقرر شد سيون سوئيس با تيم دوم گروه L از ليگ قهرمانان اروپا بازي پلي آف داشته باشد.


 

 به نقل از آس اسپانیا، سرانجام عدالت، دو کفه ترازوی یوفا را به هم نزدیک کرد و سیون سوئیس که به استفاده از بازیکنان غیرمجاز متهم و به دستور فدراسیون فوتبال کشورش به محرومیت از بازی در سطح اروپا محکوم شده بود مجوز بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کرد. این در حالی بود که باشگاه سیون موفق شد ثابت کند که بازیکنان مورد اتهام را طبق قانون بوسمن در آن تاریخ خریداری کرده بود.
 
 رسانه‌های اروپایی این آشتی دیرهنگام بین یوفا و سیون سوئیس را به آتش بس اجباری برای جلوگیری از آبروریزی در یوفا تعبیر کرده‌اند و پیروزی سیون را هم معنی با شکست یوفا دانسته‌اند.
 
 بر این اساس سیون که قرار بود به جای سلتیک راهی گروه L از لیگ قهرمانان اروپا شود با تیم دوم این گروه که احتمالا اودینزه خواهد بود ( احتمال حضور اتلتیکومادرید نیز وجود دارد) بازی پلی‌آف خواهد داشت.
 
 این در حالی است که مدیرعامل سیون پیش از این از یوفا خواسته بود تیمش در جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باشد و در مرحله حذفی قرار نگیرد تا مزاحم هیچ تیمی نباشد اما این مسئله به نوعی فرار سیون از پلی‌آف محسوب می‌شد و در نهایت دادگاه حکمیت ورزش، CAS رای بازی با تیم دوم گروه L را به صورت قاطع و بدون فرصت جهت تجدید نظر اعلام کرد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 2686
بازدید کل : 44743
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1