کمک دل پيرو، زانتي و پاتو به بيماران سرطاني
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 14 آبان 1390برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : آرمان

 

رقابت هاي اين هفته سري آ با هدف کمک به بيماران سرطاني برگزار مي شود.


 

 الکس دل پیرو و خاویر زانتی، کاپيتان هاي يوونتوس و اینتر و الکساندر پاتو، در مهاجم ميلان براي کمک به بيماران سرطاني در برنامه اي به نام «يک گل براي زندگي » شرکت کردند.

 رقابت هاي اين هفته سري آ با هدف کمک به بيماران سرطاني برگزار مي شود و به همين منظور دل پيرو، زانتي و پاتو، در برنامه اي تلويزيوني که با هماهنگي موسسه کمک به بيماران سرطاني برگزار مي شد شرکت کردند.

 در اين برنامه بينندگان و شهروندان ايتاليايي با تماس تلفني و يا ارسال پيام هاي کوتاه کمک مالي خود را به اين موسسه اعلام کردند. ارسال هر پيام کوتاه 2 يورو و تماس تلفني ميان 5 الي 10 يورو کمک به موسسه تلقي مي شد.

 امسال شرکت آیرک حامي برنامه اي به عنوان «راه حلي براي سرطان » بود و از سه مهره ارزشمند سه تيم مهم ايتاليا دعوت کرد تا برنامه اي به نام «يک گل براي زندگي »‌را ترتيب دهند. اين سه با حضوردر اين برنامه تلفن ها و پيام ها را دريافت کردند و در مراسمي نمايشي هر يک گلي براي کمک به بيماران و خوشحالي آنان به ثمر رساندند.

 گفتني است چزاره پراندلي، مربي تيم ملي ايتاليا نيز خواستار برگزاري يک ديدار دوستانه براي کمک به بيماران سرطاني شده که به احتمال زياد اين مراسم در ديدار دوستانه اين تيم برابر لهستان در ماه نووامبر برگزار خواهد شد.

 برنامه « يک گل براي زندگي» در اينترنت به کار خود ادامه مي دهد و دل پيرو، زانتي و پاتو همچنان منتظر دريافت کمک هاي شهروندان ايتاليايي هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 2666
بازدید کل : 44723
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1