توره: سيتي ميتواند در حد بارسا اوج بگيرد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : آرمان

 

به باور ستاره آفريقايي منچسترسيتي، آبي‌هاي آسماني مي کوشند تا حد بارسلونا اوج بگيرند.


 

 به نقل از روزنامه سان،‌ یحیی توره از زمانی که به عضویت تیم دوم شهر منچستر درآمد، علاقمند بود کاری برای تیمش کند تا به ماشین گلزنی و کسب برد همانند بارسلونا تیم سابقش تبدیل شود.
 این بازیکن که در سال ۲۰۰۹ همراه با کاتالان‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، اواخر هفته قبل در جدال با ویارئال در همین مسابقات دو گل برای یارانش زد تا در ال‌مادریگال ۳ بر صفر پیروز شوند.

 ستاره ۲۸ ساله می‌گوید: فکر می‌کنم منچسترسیتی در مسیری صحیح گام برمی‌دارد. به تدریج داریم همان روحیه پیروزی طلبی بارسلونا را کسب می‌کنیم تا به اندازه‌هایی که بارسا ایجاد کرده، ‌نزدیک شویم.
وی ادامه داد: اکنون هر تیمی دنبال آن است که روحیه پیروزی‌طلبی که بارسا دارد، را کسب کند. اگر شما بخواهید برنده بازی شوید، به چنین روحیه‌ای نیاز خواهید داشت. باید کار کنید، تمرکز داشته باشید و خیلی سریع دوره بازیابی را پشت سر بگذارید.

 به اعتقاد این بازیکن، من‌سیتی از راه‌های مختلفی می‌تواند به جایی برسد که اکنون بارسا در آن قرار دارد.
 وی ادامه داد: در بازی ما و آن‌ها تفاوت وجود دارد، بارسا یک باشگاه بزرگ برای مدتی مدید بوده و اکنون برترین تیم جهان به شمار می‌رود. اگر من‌سیتی می‌خواهد به حد بارسا برسد، باید برنده چند جام مثل لیگ برتر و حتی لیگ برتر نیز شود. البته در فاصله کمی از کاتالانی‌ها‌ رئال‌مادرید قرار دارد.‌ آن‌ها هم تیمی برجسته هستند، همین موضوع نشان می‌دهد برای رسیدن به نقطه برتر چه راه طولانی در پیش داریم. باید به کار ادامه دهیم که پیشرفت کنیم.

 ستاره خارجی من‌سیتی بازی بعدی در لیگ قهرمانان با ناپولی از گروه اول را بسیار مهم می‌داند. وی در این‌باره افزود: برای آنکه در خط شروع جهت دست‌یابی به قله فوتبال باشیم، باید حتما بازی با ناپولی را برنده شویم، تا با امتیازات این بازی بتوانیم جواز صعود برای دور بعد بگیریم. در این صورت بازیکنان من‌سیتی باور صعود و راهیابی به بازی نهایی را به تدریج به دست می‌آورند. البته در این حال باید به بارسا، رئال‌، چلسی و منچستریونایتد احترام گذاشت که همیشه در این جام حضور دارند و بسیار باتجربه هستند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 2613
بازدید کل : 44670
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1