آخرين اخبار تيم ملي از زبان سرپرست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:40 ::  نويسنده : آرمان

 

سرپرست تيم ملي فوتبال ايران گفت: مسعود شجاعي حق دارد از تماس نگرفتن ما با او گله‌مند باشد اما از طريق جواد نکونام مرتب جوياي حال او هستيم.


 

 عباس ترابيان با بيان اينکه ويزاي بحرين کادر تيم ملي فوتبال ايران اخذ شده و مشکلي از اين بابت وجود ندارد، اظهار کرد: ما ويزاي تمام اعضاي تيم را گرفته‌ايم و در حال حاضر فقط منتظر ويزاي حسين کعبي هستيم. حتي ويزاي محمد نوري را هم گرفته‌ايم. البته بنده از اخذ ويزاي خبرنگاران بي‌اطلاع هستم.

 وي درباره زمان اضافه شدن جواد نکونام به اردوي تيم ملي توضيح داد: ابتدا قرار بود نکونام بعد از بازي تيمش مقابل رئال مادريد، از اسپانيا به دوبي پرواز کند و آنجا به ما ملحق شود اما در برنامه‌ريزي بعدي قرار شد اين بازيکن به تهران آمده و همراه کاروان تيم عازم دوبي شود. نکونام دوشنبه ششم نوامبر (پس‌فردا) به تهران مي‌آيد.

 ترابيان درباره برنامه سفر تيم ملي به بحرين نيز خاطرنشان کرد: کاروان تيم ملي چهارشنبه ساعت 10 صبح تهران را به مقصد دوبي ترک مي‌کند و پس از يکي، دو ساعت توقف عازم منامه مي‌شود. ساعت ورود تيم ملي به منامه 16 به وقت محلي است. از نظر امنيتي هم مشکلي براي تيم وجود نخواهد داشت. حتي ناظر امنيتي که براي بازي رفت دو تيم در تهران بود هم در منامه حاضر است.

 سرپرست تيم ملي با ابراز رضايت از تمرينات اين تيم در زمين منطقه شهريار، گفت: واقعا زمين خوبي آنجا بود که کي‌روش هم از کيفيت آن رضايت داشت. بايد از مسوولان آنجا تشکر کرد که در آن منطقه زميني را مثل دسته‌گل نگه داشته بودند. استقبال مردم از تمرينات ملي‌پوشان هم تحسين‌برانگيز و قابل تقدير بود. ما بنا داريم در روزهاي آتي هم در اين مکان تمرين کنيم. البته برنامه تمريني امروز (شنبه) ساعت 15 در کمپ تيم‌هاي ملي خواهد بود.

 ترابيان در واکنش به گله‌مندي مسعود شجاعي از مسوولان فدراسيون فوتبال بخاطر جويا نبودن وضعيت جسماني‌اش، اظهار کرد: ما مرتب از طريق جواد نکونام جوياي حال شجاعي بوده و از وضعيتش مطلع هستيم. اين بازيکن بايد بازي کند تا عملکردش ديده شود. به هر حال ما مي‌دانيم مصدوم است و دوران درماني‌اش را سپري مي‌کند. البته اينکه گفته است کسي از فدراسيون فوتبال با او تماس تلفني هم نداشته درست است و حق دارد؛ ما بايد تلفني با او صحبت مي‌کرديم که در آينده اين کار را خواهيم کرد.

 وي در واکنش به اينکه شجاعي مصدوم شده فدراسيون براي دعوت او به تيم ملي نامه‌اي به باشگاه اوساسونا نوشته در حالي همه مي‌دانستند وي مصدوم است گفت: اين موضوع به زماني برمي‌گردد که اعلام کرده بودند شجاعي پا به توپ شده است، لذا از آنجا که براي دعوت يک بازيکن جهت حضور در بازي‌ها، مي‌بايست حدود 15 روز قبل نامه‌نگاري انجام شود تا ترتيب اثر دهند، ما هم اين کار را کرديم تا زمان از دست نرود. اما اين بازيکن دوباره مصدوم شد. حتي قرار بود يکي هم از کادر تيم ملي به اسپانيا برود و ضمن ارزيابي شرايطش صحبتي هم با شجاعي داشته باشد که با توجه به شرايط سفرش لغو شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 2642
بازدید کل : 44699
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1