والدس: به شاگردي گوآرديولا افتخار ميکنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 9:47 ::  نويسنده : آرمان

 

سنگربان بارسلونا در واکنش به سخنان ابراهيموويچ که بازيکنان بارسلونا را به "بچه مدرسي‌ها" تشبيه کرده بود، گفت که افتخار مي‌کند شاگرد گوارديولا است.


 

 زلاتان ابراهيموويچ ستاره سوئدي آ ث ميلان در کتاب زندگي نامه‌اش که هفته آينده منتشر خواهد شد به انتقاد از پپ گوارديولا سرمربي تيم بارسلونا پرداخته است.

 وي در تشبيه رختکن بارسلونا، گفت: رختکن بارسلونا به کلاس درس شبيه بود. تمام بازيکنان در سکوت محض و دست به سينه مي‌نشستند. ژاوي و اينيستا و مسي همچون بچه مدرسه‌هاي بودند چرا که تمام دستورات را بي‌چون و چرا اجرا مي‌کردند و کلمه‌اي بر زبان نمي‌آورند، اما من اين طور نبودم و نخواهم بود. البته بايد اين را هم بگويم که گوارديولا از مسي حرف شنوي کامل داشت و به دستوراتش عمل مي‌کرد. وقتي که در ديدار مقابل اينتر در ليگ قهرمانان اروپا حذف شديم، صبرم به سر رسيد و به گوارديولا گفتم تو مرد نيستي. وقتي مورينيو را مي‌بيني از او مي‌ترسي.

 ويکتوروالدس سنگربان آبي ـ اناري‌ها در واکنش به اين سخنان ابراهيموويچ، گفت: شاگرد اين گوارديولا باقي خواهم ماند. وقتي که در مقابل رئال مادريد يا هر تيم ديگري در اروپا به ميدان مي‌رويم، تنها هدف‌مان پيروزي است. به چيزي غير از آن فکر نمي‌کنيم. من نمي‌دانم که منظور ابراهيموويچ از به کار بردن کلمه «کثيف» چيست؟

 والدس که با گل نخوردن در ديدار مقابل باتي بريسوف در ليگ قهرمانان اروپا رکورد گل نخوردن در تاريخ باشگاه بارسلونا را شکست، افزود: برايم افتخار بزرگي بود که در دوران حضور گوارديولا در مستطيل سبز با او آشنا شدم و افتخاري بس بزرگ‌تر بود که به عنوان سرمربي تجربه کار با او را دارم. گوارديولا مربي بزرگي است. او در پيشرفتم تاثير بسزايي داشته است. اميدوارم که تا دوران خداحافظي از فوتبال در کنار او باشم. دستورات تاکتيکي زيادي از پپ آموخته‌ام. او فوتبال را به خوبي مي‌فهمد و همواره روحيه پيروزي و موفقيت در او به وضوح به چشم مي‌آيد.

 سنگربان بارسلونا اختلاف ميان داويد ويا و ليونال مسي را رد کرد و گفت: مسي و ويا خط حمله رويارويي براي ما به شمار مي‌آيند. نام آن‌ها هر تيمي را به لرزه مي‌آورد. اختلاف ميان آن‌ها دروغي بيش نيست.

 والدس در مورد تيم امسال رئال مادريد، تصريح کرد: رئال نسبت به سال گذشته پيشرفت قابل توجهي داشته و تيم بهتري شده است. آن‌ها هم همچون ما مي‌خواهند که در تمام رقابت‌ها مدعي باشند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 2611
بازدید کل : 44668
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1