فريبا: چهارمين برد دربي را بدست مي آوريم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : آرمان


 

مربي استقلال گفت: قصد داريم فردا براي چهارمين مرتبه پرسپوليس را شکست دهيم.


 

 بهتاش فریبا در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه فردای استقلال و پرسپولیس در جام ولایت گفت: فکر می‌کنم زمان برگزای این جام که اسم بزرگی دارد نامناسب بود. اگر به گونه‌ای بود که بازیکنان ملی هم می‌توانستند در آن حضور داشته باشند و در بین استراحت تیم‌های لیگ نبود، بهتر بود و مردم می‌توانستند برای دیدار بیشتر به ورزشگاه بیایند.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان در استراحت بودند و 4 بازیکن از جمله امیرآبادی را از مسافرت فرا خواندیم روز گذشته برابر ناسیونال بازی بدی انجام ندادیم. تا دقیقه 55 سوار بازی بودیم و فرصت‌های خوبی داشتیم اما از این زمان به بعد از لحاظ بدنی افت کردیم و پس از اینکه گل را خوردیم دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم در حالی که آنها فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند. در هر حال باختیم اما این دیدار یک مسابقه تدارکاتی خوب برای لیگ محسوب شد.

 مربی استقلال در مورد دیدار مقابل پرسپولیس گفت: از همه داشته‌هایمان برای این دیدار استفاده می‌کنیم و حتی با حضور بازیکنان امید هم با تمام قوا به میدان می‌رویم. بحث انتقام دراین بازی مطرح نیست چرا که در فوتبال یک روز برد است و یک روز باخت. ما سه بازی را برده‌ایم و امیدوارم پیروزی‌هایمان فردا هم ادامه داشته باشد.

 فریبا یادآور شد: بازیکنان همواره انگیزه خاصی دارند و چه امید باشند و چه بزرگسال با تمام قدرت در این دیدار بازی خواهند کرد. ضمن اینکه از مردم می‌خواهم به استادیوم بیایند تا در این دربی کوچک هم با هیجانات و شور و حال خود برگزار شود.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان استقلال نسبت به اهمیت دربی فردا توجیه شده‌اند یا خیر گفت: فکر می‌کنم که اسم این دربی، دربی72 نیست اما اهمیت آن گوشزد شده است. این بازی همواره شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه‌اش همیشه مهم است و مردم نسبت به آن حساس هستند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2597
بازدید کل : 44654
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1