پاليستر: فرديناند نمي‌تواند هر هفته بازي کند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
یک شنبه 15 آبان 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : آرمان

مدافع پيشين منچستريونايتد اعلام کرد ريو نمي‌تواند هر هفته به ميدان برود.


 

 به نقل از ساندی میرر، ریو فردیناند پس از درخشش فیل جونز و کریس اسمالیگ در خط دفاع یونایتد، جایگاه ثابت خود را از دست داده و به شکل متناوب به میدان می‌رود.

 گری پالیستر مدافع پیشین منچستریونایتد در این خصوص گفت: بدون هیچ شکی دوران فردیناند هنوز به پایان نرسیده است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند مانند رایان گیگز و پل اسکولز به دوران بازی طولانی مدت خود در یونایتد ادامه داده و به اندازه آن‌ها نیز برای باشگاه مهم باشد ولی نمی‌تواند انتظار داشته باشد که هر هفته برای باشگاه به میدان برود. اگر او نمی‌تواند با این موضوع کنار بیاید، بهتر است از یونایتد برود.

 پالیستر در پایان دوران حضور خود در منچستریونایتد با همین موضوع روبه‌رو شده بود و ترجیح داد پیش از اعلام بازنشستگی در سال 2001، برای میدلزبورو به میدان برود.

 پالیستر ادامه داد: برای من نیز چنین اتفاقی رخ داد. ما در 9 سال همه جام‌ها را بردیم. پس از آن مربی تشخیص داد که بازیکنان جوان باید جای پا به سن گذاشته‌ها را بگیرند. روزی الکس فرگوسن مرا به دفترش خواند و گفت: یک سال از قرارداد تو با یونایتد باقی مانده است. من دوست دارم در باشگاه بمانی ولی این موضوع دلیلی برای حضور تو در ترکیب ثابت تیم نخواهد بود. این اتفاق برای یاپ استم و وز براون نیز رخ داده بود.

 وی در پایان گفت: اگر ریو می‌خواهد که در همه بازی‌های باشگاهش بازی کند، بهتر است تیم خود را عوض کند اما اگر می‌تواند با بازی در برخی دیدارها کنار بیاید، آن‌گاه می‌تواند در جمع شیاطین سرخ باقی بماند. تصور می‌کنم او در باشگاه بماند و این موضوع را نیز بپذیرد زیرا بازیکنان آماده و جوان یونایتد را به خوبی می‌شناسد. او بیش از 9 سال در یونایتد حضور داشته و همه جام‌ها را نیز با این تیم به‌دست آورده است. اگر قصد دارد با تاثیر بسیار بیشتری برای تیمش بازی کند، باید از بازی‌های ملی خداحافظی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 2665
بازدید کل : 44722
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1