صدرنشيني جوانان ايران با 3 برد پياپي
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:28 ::  نويسنده : آرمان

 

جوانان ايران روز سه شنبه در آخرين بازي به مصاف ازبکستان مي روند.


 

 تیم ملی جوانان ایران در سومین بازی خود در مسابقات مقدماتی جوانان آسیا مقابل پاکستان به یک پیروزی پرگل دست یافت. جوانان ایران عصر امروز در حضور 100 تماشاگر در ورزشگاه تختی به مصاف پاکستان رفتند و با نتیجه 5- صفر به پیروزی رسیدند. احمد اسکندری در دقیقه 3، علیرضا جهانبخشی در دقایق 14 و 59، بهنام برزائی در دقیقه 19، و امیر رضا زارع در دقیقه 88 برای ایران گلزنی کردند. قضاوت این بازی بر عهده علی صباح از عراق بود که به داود بهادری و فرشید اسماعیلی کارت زرد نشان داد.
ترکیب تیم ملی: علی محسن زاده، داود بهادری، محمدحسین کنعانی زادگان، محمد دانشگر، محمدحسین حیدری،وحید حیدریه،امین جهان کهن، علیرضا جهانبخش(کاپیتان)(70- علی علیپور)، احمد عبداله زاده(35- فرشید اسماعیلی)، احمد اسکندری(60- امیررضا زارع)، بهنام برزائی

تیم ملی جوانان ایران با 3 برد پیاپی و با  12 گل زده و بدون گل خورده با 9 امتیاز صدرنشین گروه سوم مسابقات است و ازبکستان نیز با همین تعداد امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. جوانان ایران روز سه شنبه در آخزین بازی خود به مصاف ازبکستان می روند. نکته جالب اینکه جوانان ایران در اولین بازی با 3 گل، در دومین بازی با 4 گل و در سومین بازی با 5 گل پیروز شده اند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 2609
بازدید کل : 44666
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1