با پاي شكسته هم برابر پرسپوليس بازي مي‌كنيم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 9:30 ::  نويسنده : آرمان

هافبک تيم فوتبال استقلال گفت بازيکنان تيمش با انگيزه بالايي برابر پرسپوليس قرار مي‌گيرند.


 

 مهدي امير آبادي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس در چارچوب جام «ولايت» با بيان اين که بازيکنان تيمش به طور کامل آماده بازي برابر پرسپوليس نيستند ولي پزشکان تيم تلاش مي‌کنند، مصدوميت‌هاي جزئي را برطرف کنند، اظهار کرد: بازي فرداي ما برابر پرسپوليس است و همه سعي مي‌کنيم با انگيزه‌اي بالا در بازي شرکت کنيم. ما اگر فردا پايمان هم شکسته باشد، برابر پرسپوليس با انگيزه بازي مي‌کنيم.

 وي در ادامه و با رد شايعه خروجش از تيم در پايان نيم فصل، خاطر نشان کرد: من بازيکن استقلال هستم و هر زمان که آقاي مظلومي بخواهد براي تيم بازي مي‌کنم. صحبت‌هايي هم که درباره خروجم از تيم مي‌شود شيطنت برخي از روزنامه‌هاست. من اکنون کاپيتان دوم تيم هستم و به جوانان تازه وارد تيم نيز نصحيت مي‌کنم.

 
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 2607
بازدید کل : 44664
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1