ونگر: خريد پاتريک ويرا اعتبار زيادي بود
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : آرمان

 

آرسن ونگر، سرمربي آرسنال، معتقد است خريد پاتريک ويرا به او کمک کرد تا جايي در قلب هواداران اين باشگاه پيدا کند.


 ونگر در سال 1996 از باشگاه ژاپنی ناگویا گرامپوس به آرسنال پیوست و ویرا اولین خرید او در قامت سرمربی این باشگاه بود.
 
 ویرا در 9 فصل حضور در این باشگاه 406 بازی برای آرسنال انجام داد و در چند فصل آخر حضورش در این باشگاه بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بست.
 
 ونگر در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از بازیکنی مانند پاتریک ویرا خاطرات زیادی دارم. او اولین بازیکنی است که من به خدمت گرفتم.
 وقتی اولین بازیکن تان را می خرید و آن خرید خوبی است، احترام زیادی برای شما به همراهی می آورد. من به عنوان یک مربی نه چندان شناخته شده به اینجا آمدم و ویرا با توانایی هایی که ارائه داد، برای من اعتبار به همراه آورد.
 او با توانایی و شجاعتی که نشان داد، خیلی خوب با فوتبال انگلیس تطبیق پیدا کرد. او بازیکنی است که بیشترین اعتبار را برای من آورد و هواداران را متقاعد کرد که من می توانم در این سطح مربیگری کنم."
 
 ویرا در سطح 2005 از آرسنال جدا شد و دو سال بعد نیز تیری آنری امیریتس را ترک کرد.
 
 " آنچه مهم است این است که ما با فروش بهترین بازیکنان مان در بالاترین سطح باقی ماندیم. ما آنها را در 29 و 30 سالگی فروختیم. چرا؟ زیرا به پول نیاز داشتیم و نمی توانستیم اجازه دهیم آنها مجانی اینجا را ترک کنند.
 
 در مورد بازیکنانی مانند پاتریک و تیری، آنها بهترین سال های بازی شان را در این باشگاه سپری کردند. پاتریک می توانست در یک باشگاه دیگر قرارداد 4 ساله ای امضا کند اما ما نمی توانستیم چنین قراردادی به او ارائه بدهیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 99
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 2669
بازدید کل : 44726
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1