ماتا: لمپارد يك افسانه است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, :: 20:3 ::  نويسنده : آرمان

خوان ماتا با تمجيد از فرانک لمپارد، او را يک «افسانه» ناميد و اعلام کرد که اين بازيکن کمک زيادي به چلسي خواهد کرد.


  فرانک لمپارد بازيکن با تجربه چلسي که در چند هفته اخير به نيمکت اين تيم تبعيد شده ، در ديدار تيمش مقابل منچسترسيتي به عنوان بازيکن جانشين وارد ميدان شد و موفق شد گل پيروزي چلسي را از روي نقطه پنالتي وارد دروازه‌ تيم صدرنشين ليگ برتر کند.

خوان ماتا با ستايش عملکرد لمپارد، گفت: در اينجا لمپارد يک افسانه است و زحمات زيادي براي باشگاه کشيده است. فقط چند ماه است که لمپارد را مي‌شناسم، ولي در همين مدت کوتاه بايد بگويم که آدم فوق العاده‌اي است. او با روي باز از بازيکنان جديد چلسي استقبال مي‌کند و به آن‌ها کمک مي‌کند تا در تيم جا بيفتند.

وي گفت: لمپاردس به اندازه‌اي با تجربه است که حتي در شرايطي که نيمکت نشين است خونسردي خود را حفظ مي‌کند، چون مي‌داند که هنوز بازي‌هاي زيادي باقي‌مانده و او مجددا مي‌تواند در ترکيب تيم قرار گيرد. لمپارد هنوز حرف هاي زيادي براي گفتن دارد و من مطمئنم که او در اين فصل بازي‌هاي زيادي انجام مي‌دهد و گل‌هاي فراواني به ثمر خواهد رساند.


هافبک تهاجمي چلسي با اشاره به پيروزي اين تيم مقابل منچسترسيتي و کاهش فاصله با صدر جدول و همچنين راهيابي به مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا گفت: تيم ما در بدترين لحظات نشان داده که همگي متحد هستيم و از سرمربي خود حمايت مي‌کنيم. حالا که نتايج مثبتي گرفته‌ايم کار برايمان آسانتر شده است. ما نشان داده‌ايم که با سرمربي و کادر فني همچون اعضاي يک خانواده‌ هستيم.

ماتا گفت: بايد به تلاش خود ادامه دهيم. با پيروزي در اين بازي، چيزي به دست نياورده‌ايم، بلکه بايد به مبارزه براي بردن بقيه مسابقه‌ها ادامه دهيم، چون هنوز شانس زيادي براي کسب عناوين قهرماني داريم. پيروزي مقابل صدرنشين ليگ اهميت زيادي داشت و به ما اعتماد به نفس بالايي داد.

اين بازيکن اسپانيايي افزود: سه بازي مهم را مقابل نيوکاسل، والنسيا و منچسترسيتي برده‌ايم که به روند ناکامي‌هاي ما پايان داد و حالا اميدواريم اين موضوع شروع خوبي براي تداوم پيروزي‌ها و بالا رفتن در جدول باشد.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 2621
بازدید کل : 44678
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1