نيمار:عقده ستاره شدن ندارم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 26 آذر 1390برچسب:, :: 16:22 ::  نويسنده : آرمان

ستاره‌ي برزيلي تيم سانتوس قصد دارد در مراسم پاياني فينال جام جهاني باشگاه‌ها، لباسش را با کاپيتان آبي و اناري‌ها عوض کند.


 نشست خبري ديدار پاياني جام جهاني باشگاه‌ها در توکيو برگزار شد و نيمار که در اين نشست حضور داشت خبرنگاران را شگفت زده کرد.


 ستاره‌ي سانتوس که به اعتقاد پله بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است، در اين نشست گفت: بعد از بازي مي‌خواهم لباسم را نه با مسي و ژاوي بلکه با پويول عوض کنم.


 وي ادامه داد: پويول واقعا بازيکن متعصبي است. بازي‌هاي او را زياد ديده‌ام. بازي کردن مقابل پويول واقعا يک افتخار است. پويول يک بازيکن بزرگ، يک شخصيت بزرگ و يک کاپيتان بزرگ است.


 نيمار درباره‌ي ديدار پاياني مقابل بارسلونا هم گفت: وظيفه‌ي من اين است که خط دفاعي بارسلونا را در اين بازي اذيت کنم. بعد از بازي هم با پويول سلام و احوالپرسي مي‌کنم و لباسش را خواهم گرفت.


 وي درباره‌ي رويارويي با مسي هم گفت: ديدار فردا، دوئل مسي - نيمار نيست، بلکه رويارويي دو تيم بزرگ فوتبال جهان است. البته مسي بازيکن بسيار بزرگي است و روي من تاثير زيادي گذاشته است، اما من فقط از او تاثير نگرفته‌ام؛ بازيکناني مانند رونالدو، روبينيو و رونالدينيو هم بوده‌اند. شايد تفاوت مسي در اين باشد که او در حال حاضر بهترين بازيکن جهان است. من در بسياري از بازي‌هايم تلاش مي‌کنم حرکات او را در زمين تکرار کنم.


 نيمار که دومين حضورش در ژاپن را تجربه مي‌کند، ادامه داد: قهرماني در اين رقابت‌ها براي من، هم‌تيمي‌ها و باشگاه اهميت بسيار زيادي دارد. تيمي که در اين رقابت‌ها قهرمان مي‌شود مي تواند صفحه‌ي جديدي در تاريخ فوتبال جهان به نام خودش باز کند. البته من عصبي و هيجان‌زده نيستم. درست است که تيم بزرگي مقابل ما قرار گرفته، اما مساله‌اي که براي ما اهميت دارد تنها فوتبال است و ما به مسائل ديگر فکر نمي‌کنيم.


 نيمار به سوال جالب يکي از خبرنگاران که" اگر در اين بازي با توجه به مالکيت بالاي تيم بارسلونا توپ به پايت نخورد، چه واکنشي خواهي داشت؟" اين گونه پاسخ داد: اين که توپ به پايم نخورد خيلي سخت است. البته صرف در اختيار داشتن توپ مساله‌ي مهمي نيست، بايد بتوانم زماني که توپ را گرفتم در فضا حرکت کنم. اگر در اين بازي زياد پا به توپ نشوم، به ساير هم‌تيمي‌هايم کمک خواهم کرد تا بتوانيم توپ را از بارسلونا پس بگيريم. هم‌تيمي‌هاي من البته بازيکنان با کيفيتي هستند و اجازه نخواهند داد تا بارسلونا مانند هميشه بازي کند. اصلا اجازه بدهيد بازي شروع شود، در زمين حرف‌هايمان را خواهيم زد. من هم مثل هميشه پايم به توپ مي‌خورد و بازي هميشگي‌ام را انجام خواهم داد.


 ستاره‌ي جوان سانتوس درباره‌ي درخشش در ديدار پاياني هم گفت: اصلا عقده‌ي اين را ندارم که بگويند نيمار ستاره‌ي اين بازي بود. تنها مساله‌اي که برايم اهميت دارد اين است که سانتوس اين بازي را ببرد و قهرمان شود. من به ژاپن آمده‌ام که با سانتوس قهرمان شوم و خيلي خوشحالم که قرار است مقابل بزرگ‌ترين تيم دنيا بازي کنم. گل زدن در اين بازي براي من اهميتي ندارد. من فقط مسئوليت و تعهد دارم که به موفقيت تيم کمک کنم.


نيمار درباره‌ي روبرو شدن با آلوز هم گفت: دني دوست خوب من است و من با بازيکنان بيرون از زمين سبز، دوست هستم. در تمرين همديگر را ديديم و حرف زديم. آلوز يک بازيکن بزرگ و يک انسان برجسته است.


وي درپايان در پاسخ به سوالي درباره‌ي احتمال حضور در بارسلونا در فصل‌هاي آينده اين گونه اظهارنظر کرد: من تصميم درستي گرفتم که در سانتوس بمانم. من از شرايطم در سانتوس راضي هستم و البته به خودم افتخار مي کنم که باشگاه‌هاي زيادي در جهان براي خريدن من ابراز علاقه کرده‌اند. بارسلونا و رئال مادريد باشگاه‌هاي مهمي هستند که پيشنهاد داده‌اند، اما حتي بازي کردن مقابل بارسلونا هم افتخار بزرگي است. همه چيز در دستان خداست. من در حال حاضر بازيکن سانتوس هستم و از اين که فردا مقابل بازيکناني مانند مسي، ژاوي، آلوز و ... بازي خواهم کرد به خودم افتخار مي‌کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

ستاره شب تاب
ساعت19:50---25 دی 1390
سلام خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبت نسبت به قبل یکم پیشرفت کرده

اما هنوزم یه ضعف هایی داره

من آپم امیدوارم سر بزنی نظر یادت نره

فعلا............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 174
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 174
بازدید ماه : 2764
بازدید کل : 44821
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1