پاتريس اورا: درد دارم اما مي‌خواهم مقابل ليورپول بازي کنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

پاتريس اورا، مدافع چپ منچستريونايتد گفته با اين که درد دارد اما مي‌خواهد مقابل ليورپول در روز يکشنبه بازي کند.


دو تیم دیداری در آنفیلد برگزار می‌کنند که برای هر دو مهم است. سرخپوشان در صدر جدول هستند و اگر قهرمان شوند، رکورد قهرمانی در لیگ انگلیس را از دست لیورپول خارج خواهند کرد.

اما اگر آرسنال پیروز شود، به فاصله یک امتیازی یونایتد می‌رسد و مردان کنی دالگلیش هم می‌خواهند مانع قهرمانی یونایتد شوند.

اورا که مشکل زانو دارد گفته است: «فکر نمی‌کنم مشکلم خیلی جدی باشد. در هر حال من بازیکنی مبارز هستم.»

اورا در این فصل 32 بازی برای یونایتد انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 2738
بازدید کل : 44795
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1