دروگبا، هم‌تيمي احتمالي مسي در بارسا
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:44 ::  نويسنده : آرمان

مهاجم قديمي و باتجربه چلسي احتمال دارد در تابستان سال جاري به جاي ليگ حرفه‌اي چين يا آمريکا به عضويت بارسلونا اسپانيا درآمده و همبازي ليونل مسي شود.


 

به نقل از سان، دو روز پس از آنکه اعلام شد بارسلونا براي تقويت خط آتش خود در فصل آينده گلزناني همچون ديميتار برباتف از منچستريونايتد و ديرک کوييت از ليورپول را مد نظر قرارداده،‌ خبرهاي تازه‌‌اي در اين‌باره به گوش رسيد. از جمله اين که مديران کاتالان‌ها وضعيت ديديه دروگبا را مورد بررسي قرارداده تا بلکه اين مهاجم ساحل عاجي را جذب کنند.



انتشار اين خبر در حالي است که تاکنون رسانه‌ها از علاقه چند تيم ليگ حرفه‌اي چين و آمريکا نسبت به مهاجم 8 فصل گذشته آبي‌هاي شهر لندن خبر داده بودند.



حتي يکي،‌ دو نشريه ايتاليايي نيز عنوان کردند آ.ث‌ميلان نيز علاقمند به همکاري با گلزن آفريقايي است که قراردادش تابستان به اتمام مي‌رسد.



با اين حال روز گذشته شنيده شد گفت‌وگوهاي اوليه با مدير برنامه‌ اين گلزن بلندقامت انجام شده تا آبي‌ و اناري پوشان بودجه‌اي بالغ بر 5 ميليون پوند بابت دو فصل همکاري با وي کنار بگذارند.



در همين ارتباط يک منبع نزديک به قهرمان دو فصل قبل اروپا اظهار داشت: آنچه بارسا اکنون نياز دارد، بازيکناني با خصوصيات تهاجمي است. ستارگاني که بتوانند خيلي خوب مدافعين را تحت فشار بگذارند. از اين رو مقامات تيم اسپانيايي اعتقاد دارند دروگبا چنين خصيصه‌اي داشته و مي‌تواند در کوتاه مدت به تيم بسيار کمک کند.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 44663
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1