قلعه‌نويي از دو بازي فصل جديد محروم شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:50 ::  نويسنده : آرمان

شد


امير قلعه‌نويي در دو بازي اول ليگ آينده به دليل محروميت نمي‌تواند روي نيمکت حضور داشته باشد.


 

به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، آرا و احکام جديد فدراسيون به شرح زير است:



* جريمه کادرفني تراکتورسازي و مس سرچشمه

در جريان ديدار تيم هاي مس سرچشمه و تراکتورسازي تبريز در 17 ارديبهشت 91 و پس از پايان بازي درگيري هايي ميان کادرفني دو تيم رخ داد و آنها تخلفاتي مرتکب شدند که کميته انضباطي پس از رسيدگي به پرونده و بر اساس گزارش هاي ناظران داوري و انضباطي آراي زير را اعلام مي کند.

باشگاه مس سرچشمه در پايان بازي شش بازيکن اخطاري و اخراجي داشته که بر اساس آيين نامه به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

در پايان بازي کادر فني دو تخلفاتي مرتکب شدند که بر اين اساس امير قلعه نويي سرمربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

کريم بوستاني مربي تراکتورسازي دو جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم وبه پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

مهدي محرمي بدنساز تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود. ستار همداني مربي تراکتورسازي هم تذکر کتبي دريافت مي کند.

مسلم فيروزآبادي بازيکن تيم مس سرچشمه يک جلسه از همراهي تيمش در مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم مي شود.

راي صادره قطعي و غيرقابل تغيير است.

همچنين کميته انضباطي از حسن آذرنيا و محمد رضا هاشمي که در آرام کردن اوضاع نقش داشتند تشکر مي کند.



* تباني در ديدار پرسپوليس برازجان و مهر کرج انجام نشده است

کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، درباره شکايت هيات فوتبال استان خراسان رضوي مبني بر انجام تباني در ديدار تيم هاي پرسپوليس برازجان و مهرکرج مورخ 10 ارديبهشت 91 از سري رقابت هاي ليگ دسته دو کشور، کميته انضباطي با بررسي همه جانبه پرونده و اتفاقات اين بازي، اعلام مي دارد که موضوع تباني و يا ساير مصاديق نزديک به آن براي کميته انضباطي اثبات نشد و لذا اين کميته شکايت تيم پيام و هيئت فوتبال استان خراسان رضوي را مردود اعلام مي کند. اين راي يک هفته پس از صدور، قابل تجديد نظر با رعايت مقررات در کميته محترم استيناف است.



* استيل آذين بايد ماليات زندي را پرداخت کند

بر اساس دادنامه صادره در مورد فريدون زندي بازيکن سابق باشگاه استيل آذين که به کميته انضباطي و هيئت فوتبال استان سمنان هم ارسال شده،‌ بر اساس بندهاي انتهايي راي صادره در مورد زندي، در خصوص بدهي مالياتي ناشي از قرارداد و جرايم تاخير آن که حسب توافق بر عهده باشگاه بوده است، هيئت فوتبال استان سمنان بايد به باشگاه استيل آذين ابلاغ کند که اقدام لازم را در جهت پرداخت ماليات به شرح ذکر شده انجام دهد و نتيجه را در اسرع وقت به فدراسيون فوتبال اعلام کنند تا فعاليت هاي آن باشگاه جهت حضور در مسابقات فصل بعد با مشکل مواجه نشود.



* احضار دوباره مديرعامل تراکتورسازي به کميته انضباطي

مديرعامل تراکتور سازي به دليل گفت و گو با يکي از رسانه ها عليه فدراسيون فوتبال به کميته انضباطي احضار شد اما به دليل اينکه وي در جلسه حاضر نشد جلسه ديگري در تاريخ 31 ارديبهشت مشخص شده که حضور ايشان ضروري است. عدم حضور مانع از رسيدگي نيست.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2599
بازدید کل : 44656
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1