دي متئو مبادله تورس- فالکائو را تکذيب کرد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : آرمان

مربي موقت چلسي در صحبتهايي اعلام کرده که مبادله تورس و فالکائو، انجام نمي شود و ستاره کلمبيايي هم رضايتش را از حضور در اتلتيکو ابراز کرده است.


 

روبرتو دي متئو،مربي موقت چلسي در صحبتهايي شايعاتي مبني بر احتمال مبادله فرناندو تورس با رادامل فالکائو را رد کرده است.



اين درحالي است که تورس از زمان انتقال به استمفورد بريج در سال 2011 هرگز نتوانست مبدل به يک ستاره شماره يک شود و در 45 ديداري که دراين فصل براي تيمش برگزار کرده تنها11 گل به ثمر رسانده. از سوي ديگر فالکائو که تابستان گذشته از پورتو به اتلتيکومادريد آمد يک سوپراستار بود و بابه ثمر رساندن 36 گل براي اتلتيکوبه اين تيم کمک کرد تا براي دومين بار در سه سال اخير قهرمان ليگ اروپا شود.



اين روزها شنيده مي شود که تورس که در سن 19 سالگي ستاره تيم اتلتيکومادريد بود، ممکن است به تيم سابقش بازگردد و فالکائو در ازاي اين انتقال به چلسي برود ولي روبرتو دي متئو در کنفرانسي خبري اين مبادله را رد کرده و گفته:« اين تنها شايعه است. من رابطه دوستانه خوبي با فرناندو دارم و باور دارم که او سال آينده هم همين جا خواهد بود.»



فالکائوي کلمبيايي هم درصحبتهايي اين شايعه را رد کرده و گفت:«من از حضور در اتلتيکو لذت مي برم و نمي توانم اين روزهاي خوب را از دست بدهم. من 4 سال ديگر با اين تيم قرار داد دارم و قصد ترک اتلتيکورا ندارم. نه چلسي و نه يونايتد.مي خواهم همين جا بمانم.»



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 2675
بازدید کل : 44732
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1