گزينه هاي هدايت ليورپول
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:5 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه ليورپول بعد از برکناري کني دالگليش براي به خدمت گرفتن روبرتو مارتينس، مربي اسپانيايي ويگان آستين بالا زده اند.


 

مالکان آمريکايي باشگاه ليورپول هفته گذشته و از طريق واسطه هايي با مربي اسپانيايي ويگان تماس گرفته اند و اکنون روبرتو مارتينس گزينه اصلي جانشيني کني دالگليش به حساب مي آيد.

علاوه بر مارتينس، نام الکس مک ليش، مربي سابق استون ويلا و آندره ويلاس بواس، مربي سابق چلسي هم به عنوان گزينه هاي احتمالي هدايت ليورپول مطرح شده است.

اما مارتينس گزينه اصلي به نظر مي رسد.اين مربي اسپانيايي درنهايت توانست ويگان را در رقابتهاي اين فصل ليگ برتر حفظ کند و با اين تيم مقابل تيمهاي بزرگي مثل منچستريونايتد، آرسنال، ليورپول و نيوکاسل به پيروزي رساند.

گزينه ديگر ويلاس بواس است که بعد از تجربه اي ناموفق در چلسي از نيمکت مربيگري اين تيم برکنار شد؛اما بااين وجود هنوز مربي موفقي دراروپا به شمار مي رود و علاوه بر ليورپول، زمزمه هايي درمورد احتمال حضور او برروي نيمکت مربيگري رم هم مطرح شده است.

ليورپول امسال و زير نظر دالگليش توانست قهرمان ليگ کاپ لقب بگيرد و به فينال اف اي کاپ هم راه يافت ولي رقابتهاي ليگ برتر را دور از حد انتظار، در رده هشتم به پايان برد و 37امتياز با سيتي صدرنشين فاصله داشت.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 2659
بازدید کل : 44716
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1