آدبايور: تاتنهام را بيشتر از آرسنال دوست دارم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : آرمان

اين مهاجم توگويي از حضور در جمع دوستان جديد خود راضي است و براي ادامه حضور خود مشکلي نخواهد داشت.


 

امانوئل آدبايور، مهاجم تاتنهام علام کرد در اين باشگاه مي ماند چون تاتنهام را بيشتر از آرسنال دوست دارد.

امانوئل آدبايور علاقه مندي خود را نسبت به حضور خود در باشگاه تاتنهام اعلام داشت .

اين مهاجم توگويي از حضور در جمع دوستان جديد خود راضي است و براي ادامه حضور خود مشکلي نخواهد داشت.

او ضمن قدرداني از زحمات ردنپ و اظهار خشنودي از زندگي در لندذن، به خبرنگاران گفت :" نمي دانم فصل آينده هم اينجا هستم يا نه اما انتخاب اول من ماندن در وايت هارت لين است . من نمي خواهم براي حضورم التماس کنم اما من يکي از عاشقان اين باشگاه هستم . با اينکه من سه سال در آرسنال بودم اما تاتنهام در قلب من است."

مهاجم سابق آرسنال ادامه داد : " قطعا ما مي توانستيم بهتر باشيم. من ايمان دارم که تاتنهام مي تواند بهتر باشد . شايد خستگي و آسيب ديدگي هايي که به سراغ تيم آمد دلايل منطقي باشد . من معتقدم که تاتنهام در حال پيش رفتن و تبديل شدن به يک باشگاه بزرگ است . فصل گذشته در مکان پنجم ، اکنون توانستيم در جمع چهار تيم برتر باشيم و اين فوق العاده است . تاتنهام با يک برنامه سه ساله ، مي تواند به عنوان قطب جزيره خود را معرفي کند . البته اين امر مستلزم حضور در ليگ قهرمانان است ."


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 44691
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1