ته وز حاضر به عذرخواهي از فرگوسن نيست
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : آرمان

گرچه سران باشگاه سيتي بلافاصله بعد ازاقدام ته وز، به صورت رسمي عذرخواهي کردند ولي گويا اين مهاجم آرژانتيني قصد معذرت خواهي ندارد.


 

کارلوس ته وز، مهاجم آرژانتيني باشگاه منچسترسيتي در صحبتهايي اعلام کرده که بعداز در دست داشتن پلاکاردي جنجالي در جشن قهرماني سيتي در ليگ برتر که روي آن نوشته شده بود «روحت شاد فرگي»، از سرالکس فرگوسن، مربي يونايتد به صورت شخصي عذرخواهي نخواهد کرد.

روز دوشنبه و درحالي که کاروان باشگاه سيتي برروي اتوبوسي سرباز در جشن قهرماني شرکت داشت و ازميان هواداران عبور مي کرد، کارلوس ته وز با پلاکاردي که رويش نوشته شده بود:«روحت شاد فرگي» ديده مي شد.اين اقدام ته وز در حقيقت واکنشي به صحبتهاي اخير مربي يونايتد بود که گفته بود که در طول زماني که او زنده است، سيتي به قهرماني ليگ برتر نخواهد رسيد .

بلافاصله بعد از انتشار تصاوير ته وز با اين پلاکارد بود که مسئولان باشگاه سيتي با انتشار بيانيه اي ازفرگوسن و باشگاه يونايتد عذرخواهي کرده و اعلام کردند که ته وز اشتباه بزرگي در قضاوت درمورد حرف فرگوسن انجام داده است.

ته وز شايد به طور کلي به خاطر رفتارش عذرخواهي کند ولي اعلام کرده که از شخص فرگوسن معذرت نمي خواهد.

ته وز درزمان ورود به فرودگاه اسيه ساي بوئنوس ايرس گفت:« اين طور به نظر مي رسد که انگار فرگوسن، نخست وزير انگليس است. چون هر زماني که او درمورد يک بازيکن بد صحبت مي کند و يا صحبتهاي بيخودي راجع به من برزبان مي آورد، هيچ وقت کسي نمي گفت که او بايد عذرخواهي کند ولي وقتي تو کاري انجام مي دهي، بايد معذرت بخواهي. ولي من عذرخواهي نمي کنم.»

اين ستاره آرژانتيني که در ماه سپتامبر درپي اختلافاتي که با مانچيني مربي تيمش داشت، براي مدتي طولاني در آرژانتين به سر مي برد و بعد از شش ماه اخيرا به انگليس بازگشت و در بازيهاي پاياني ليگ براي سيتي به ميدان رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 2640
بازدید کل : 44697
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1