ديگو لئون در تست پزشکي استقلال شرکت کرد(بازیکن سابق رئال مادرید)2004-2006
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

ديگو لئون، بازيکني است که مورد تاييد اعضاي تيم استقلال قرار گرفته است ، اين بازيکن در اردوي ترکيه حاضر شده و قرار بر اين شده که در تست پزشکي اعضاي کادر فني تيم حضور يابد و تيم را همراهي کند.


 ديگو لئون با استقبال اعضاي تيم استقلال روبرو شد ، وي قرار است با تاييد مربيان تيم استقلال به تهران آمده و قراردادش را با استقلال امضا کند.

اين بازيکن با شرايط خاصي قرار است به جمع آبي‌ ها ملحق شود، ديگو لئون اعلام کرده است که براي حضور در استقلال مشکل خاصي ندارد اما بحث مورد نظر مبلغ قرار داد اين هافبک است که قلعه‌ نوعي اعلام کرده است که در اين خصوص محدوديت زيادي ندارد و از مسئولان نيز درخواست کرده است که در صورت توافق کامل و شرايط غالب اين بازيکن، وضعيت براي وي تغيير کند و اين بازيکن جذب تيم شود زيرا مورد تاييد اين مربي که قرار بگيرد ، مسائل مالي‌اهميت زيادي ندارد، به همين دليل وي از پزشک تيم درخواست کرده است که از اين بازيکن تست پزشکي بگيرد تا شرايط وي مشخص شود.

شايان ذکر است، سرمربي استقلال اعلام کرده است با مدير برنامه‌هاي ديگو گفتگو کرده و خواستار اين است که وي به آبي‌ها تخفيف بدهد و حضور در اين تيم را بپذيرد.

گفتني است،‌ وضعيت نهايي اين بازيکن ظرف چند روز آينده مشخص مي‌شود زيرا اين بازيکن بايد در تمرينات تيمي شرکت کند، و پس از آن در خصوص وي تصميم‌گيري شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 2626
بازدید کل : 44683
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1