متن کامل نامه فان پرسي به هواداران آرسنال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, :: 18:31 ::  نويسنده : آرمان

کاپيتان هلندي توپچي ها اعلام کرد که قرارداد جديدي را بااين تيم به امضا نخواهد رساند .


متن کامل نامه روبين فان پرسي را به هواداران آرسنال مطالعه کنيد. نامه اي که برري وب سايت رسمي اين ستاره هلندي بازتاب يافته :

" اين يک خبر جديد درمورد شرايط کنوني من براي هواداران است. من در طول تمام اين مدت به نشانه احترام و وفاداري ام به باشگاه ساکت ماندم و با اقايان گازيديس و ونگر موافق بودم ولي از آنجايي که گمانه زنيهاي فراواني در رسانه ها به چشم مي خورد، عادلانه ديدم تا شما در جريان آنچه در حال حاضر درحال رخ دادن است قرار دهم. همان طور که چندي پيش اعلام شد، با اتمام رقابتهاي فصل گذشته من با مربي تيم و آقاي گازيديس ديدار کردم. اين جلسه اي راجع به استراتژي هاي آتي وسياستهاي باشگاه ارسنال بود. بحث مسائل مالي و يا قرارداد من نبود؛چرا که اين مسائل اصلا براي من در اولويت نيست. من شخصا فصل فوق العاده اي را باتيم سپري کردم ولي هدف من فتح جامهاي قهرماني با تيم و بازگرداندن آرسنال به روزهاي درخشانش است."

درادامه نامه فان پرسي مي خوانيم:" به خاطر احترام فراواني که براي آقاي ونگر، بازيکنان و هواداران قائلم ، نمي خواهم وارد جزئيات بيشتري بشوم ولي متاسفانه در اين جلسه،بار ديگر براي من روشن شد که در خيلي از وجوه با ديدگاه سران ارسنال اختلاف دارم. من خيلي راجع به اين فکر کردم ولي درنهايت تصميم گرفتم تا قراردادم را تمديد نکنم. شما هواداران عزيز تيم هم حق داريد که با ديدگاه من و تصميم من مخالف باشيد و من هميشه به نظرات شما احترام مي گذارم. من اين باشگاه و هوادارانش را دوست دارم؛ هراتفاقي که هم که بيفتد، اين احساس پابرجا خواهد ماند. من در طول دوران حضورم در ارسنال رشد کردم و مبدل به يک مرد شدم. تک تک افراد در باشگاه و هواداران در طول اين سالها،هميشه از من حمايت کردند ومن در داخل و خارج از زمين تمام توانم را براي تيم به کار گرفتم.من افتخار مي کنم که در طول 8 سال اخير، بخشي از اين باشگاه فوق العاده بودم. بلافاصله بعد از بازگشت آقاي گازيديس از تعطيلاتش در آمريکا، جلسات بيشتري خواهيم داشت و من شما را در جريان تمام اخبار آتي قرار خواهم داد."

***روبين فان پرسي***

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 2640
بازدید کل : 44697
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1