سوارس: براي ليورپولي ها قهرمان نشدن يونايتد اهميت زيادي دارد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

لوئيس سوارس تنها 5 هفته است که به عضويت ليورپول درآمده اما از اهميت ديدار اين تيم مقابل منچستريونايتد آگاه است.


 لیورپول و منچستریونایتد فردا در حالی مقابل هم قرار می گیرند  که پیروزی قرمزها می تواند امیدهای شیاطین سرخ برای قهرمانی را به طور جدی به خطر بیندازد.
 او در گفتگو با خیرنگاران گفت:" من می دانم این دیدار چقدر مهم است و چقدر مهم است که منچستریونایتد به قهرمانی نرسد. به دلیل رقابت و دشمنی ای که بین دو باشگاه وجود دارد. دو باشگاه به یک اندازه قهرمانی به دست آوردند و با هم در رقابت هستند. اینکه مانع از قهرمانی آنها شویم، یک جایزه برای ماست. گلزنی در چنین دیداری و کمک به پیروزی تیم مانند یک رویاست. اما برای من مهمترین هدف کسب سه امتیاز است. این مهمتر از گلزنی من است."
 سوارس همچنین گفت که در مورد این دیدار با دیه گو فورلان، هم بازی اش در تیم ملی اروگوئه و بازیکن سابق منچستریونایتد بازی کرده است.
 " من با او صحبت کردم  و او گفت که این دیدار مهمترین بازی فصل برای هر دو باشگاه است. من می دانم که پیروزی در دو دیدار رف وبرگشت مقابل یونایتدها از اهمیت زیادی برای طرفداران برخوردار است. من در هلند و اروگوئه و همچنین در تیم ملی مقابل برزیل و آرژانتین دربی های مهمی راپشت سر گذاشته ام."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 99
بازدید ماه : 2631
بازدید کل : 44688
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1