آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
سه شنبه 9 فروردين 1390برچسب:, :: 16:25 ::  نويسنده : آرمان

 

کد خبر : 37515     زمان ارسال خبر : سه‌شنبه 09/01/1390 ساعت : 10:29 

 

کفاشيان:با پذيرش دوبند قرارداد، کرش سرمربي تيم ملي ميشود 
 

رييس فدراسيون فوتبال ايران با تاييد انجام مذاکرات نهايي با کارلوس کرش سرمربي اسبق تيم رئال مادريد اسپانيا و تيم ملي پرتغال گفت:در صورت پذيرش دو بند قرارداد از سوي کرش حضور اين مربي در تيم ملي ايران قطعي خواهد شد. 


 علي کفاشيان گفت: مذاکرات ما با کارلوس کرش از ابتدا نيز بسيار جدي بود و هيچ گاه از انجام مذاکره با او خودداري نکرده ايم. 
 وي ادامه داد: گزينه هاي زيادي براي سرمربيگري تيم ملي مد نظر ما هستند اما گزينه اول و جدي ما کارلوس کرش است که اميدوارم به زودي قرارداد او با تيم ملي ايران امضا شود. 
 رييس فدراسيون فوتبال ايران در خصوص احتمال حضور کرش در کشورمان طي 2 روز آينده گفت: اين موضوع صحت ندارد اما در صورتي که کرش موافقت خود را با دو بند قرارداد اعلام کند به زودي او به ايران خواهد آمد و قراردادي سه ساله را براي حضور در تيم ملي کشورمان به امضا خواهد رساند. 
 وي تصريح کرد: در مذاکراتي که با کرش داشته ايم قرار است او سه دستيار را به همراه خود به ايران بياورد و ما نيز با اين درخواست موافق هستيم. 
 وي اظهار داشت: احتمال حضور کرش در کشور مان به عنوان سرمربي تيم ملي بزرگسالان بسيار زياد است و ما به حضور اين مربي بزرگ اميدوار هستيم. 
 کفاشيان در خصوص مبلغ قرارداد اين مربي با تيم ملي کشور مان گفت: مبلغ پيشنهادي ما بسيار منطقي است اما در حال حاضر قصد نداريم اين مبلغ را اعلام کنيم. 
 وي در خصوص نظرات کرش بر روي تيم ملي اميد خاطرنشان کرد: به طور حتم کارلوس کرش بر روي تمامي تيم هاي پايه نظارت خواهد داشت و ما از تجربيات او استفاده مي کنيم. 
 کفاشيان با اشاره به احتمال انتخاب سرمربي تيم اميد از سوي کرش گفت: اين مسايل در جلساتي که با اين مربي در کشورمان خواهيم داشت مشخص خواهد شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 2624
بازدید کل : 44681
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1