بودجه 60 ميليون يورويي بايرن مونيخ براي خريد در تابستان
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
پنج شنبه 11 فروردين 1390برچسب:, :: 22:31 ::  نويسنده : آرمان

يوپ هاينکس در تابستان آينده بودجه لازم براي ساختن يک بايرن جديد را در اختيار خواهد داشت.


   زمانی یوپ هاینکس در تابستان آینده هدایت بایرن را برعهده بگیرد، بودجه ای 60 میلیون یورویی برای خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت.

در چند روز اخیر از فابیو کوئنترائو، مدافع راست بنفیکا و مانوئل نویر، دروازه بان شالکه، به عنوان اهداف قطعی بایرن در فصل نقل و انتقالات یاد شد اما باشگاه باواریایی بازیکنان زیادی را برای تابستان آینده در نظر دارد.

یکی دیگر از بازیکنانی که بایرنی ها برای خط دفاعی در نظر دارند، گرگوری فن در ویل است که در صورت عدم انتقال کوئنترائو به آلیانس آره نا می تواند در سمت راست خط دفاعی بایرن جای بگیرد.

ارین روبن نیز روز گذشته با ستایش از این مدافع هلندی گفت:" او یک استعداد بزرگ با پتانسیلی بالاست. فکر می کنم او در بایرن خیلی خوب جا بیفتد.

علاوه بر این بایرنی ها به دنبال تقویت قلب خط دفاعی شان نیز هستند و برای این پست جروم بواتنگ از منچسترسیتی و بندیکت هوودز از شالکه را مد نظر دارند.

از سوی دیگر یوپ هاینکس اعلام کرده دوست دارد آرتور ویدال را با خود به بایرن ببرد. هرچند رودی فولر، مدیر ورزشی لورکوزن اعلام کرده این بازیکن 23 ساله فروشی نیست. همیت آلتین توپ نیز قصد ندارد قراردادش با بایرن را تمدید کند و به همین دلیل مدیران باشگاه می خواهند ایوو لیسویچ از کایزرسلاترن را جانشین او کنند.

آلتین توپ و میرو کلوزه برای پیدا کردن فرصت بازی بیشتر در انتهای فصل بایرن را ترک خواهند کرد و آندریاس اوتل نیز احتمالا راهی هرتا برلین خواهد شد.

با جدایی کلوزه بایرنی ها باید یک مهاجم جدید را جانشین او کنند. گفته می شود دیمیتار برباتوف، مهاجم بلغاری منچستریونایتد، یکی از گزینه های بایرنی ها برای خط حمله است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 2673
بازدید کل : 44730
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1