روبن: بايرن را دوست دارم اما نمي خواهم در ليگ اروپا بازي کنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

آرين روبن، ستاره هلندي، بايرن اعلام کرد علي رغم اينکه از حضور در اين تيم راضي و خوشحال است اما به پيشنهادهايي که ارائه شود، فکر مي کند.


  با توجه به نتایج ضعیف بایرن در رقابت های این فصل بوندس لیگا و احتمال عدم راهیابی این تیم به رقابت های لیگ قهرمانان فصل آینده، حضور روبن در این باشگاه نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. ستاره هلندی اخیرا اعلام کرد دوست ندارد در لیگ اروپا بازی کند.

در حالی که گفته می شود باشگاه میلان به دنبال خرید این ستاره 27 ساله است، او احتمال انتقالش به تیمی دیگر را رد نکرد.

روبن در گفتگویی گفت:" نمی خواهم بگویم در بایرن می مانم یا می روم. من از بودن در مونیخ راضی هستم و می خواهم اینجا بمانم. اما از گذشته یاد گرفتم که هرگز نمی دانید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

من همیشه گفته ام که دوست ندارم در لیگ اروپا بازی کنم. بایرن مونیخ تیمی است که همیشه باید در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد."

روبن در سال 2009 به بایرن مونیخ پیوست و به این تیم کمک کرد تا فصل گذشته در بوندس لیگا و لیگا پوکال به قهرمانی برسد. او همچنین نقشی کلیدی در رسیدن بایرن به فینال رقابت های چمپیونزلیگ داشت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 2633
بازدید کل : 44690
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1