آلگري: ديدار مقابل اينتر مهمترين ديدار دوران حرفه اي من است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

ماسيميليانو آلگري، سرمربي ميلان، ديدار روز شنبه تيمش مقابل اينتر را مهمترين ديدار دوران حرفه اي اش توصيف کرد.


   روسونری در حالی مقابل رقیب همشهری اش قرار خواهد گرفت که با دو امتیاز برتری، در صدر جدول سری آ قرار دارد. اما شاگردان آلگری در چند هفته اخیر در نتیجه گیری چندان خوب کار نکردند و در سه دیدار اخیرشان نتوانستند به پیروزی برسند.

شکست در دیدار روز شنبه نه تنها موجب از دست رفتن صدرنشینی میلان خواهد شد، بلکه می تواند به معنای نزدیک تر شدن ناپولی نیز خواهد بود. شاگردان والتر ماتزاری تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به اینتر در مکان سوم جدول قرار دارند.

آلگری به خوبی از اهمیت دربی این هفته دلا مادونینا آگاه است. او در گفتگویی گفت:" این مهمترین دیدار دوران حرفه ای من است اما زندگی پر از مبارزه است پس ما به میدان خواهیم رفت و بازی خودمان را انجام خواهیم داد. من از کار خودم لذت می برم و احساس آرامش می کنم. در ابتدای فصل اعتماد به نفس زیادی داشتم و در حال حاضر نیز چنین شرایطی دارم.

البته بسیار خوب بود اگر هنوز 10 امتیاز بیشتر از اینتر داشتیم."

سرمربی روسونری در مورد ساموئل اتوئو، مهاجم حریف گفت:" او بازیکنی است که می تواند همیشه سرنوشت ساز باشد. علی رغم همه افتخاراتی که کسب کرد و گل های زیادی که به ثمر رساند، او همچنین به دنبال رسیدن به چیزهای بیشتر است."

میلان در دیدار مقابل اینتر زلاتان را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 90
بازدید ماه : 2680
بازدید کل : 44737
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1