آمار و اعداد دربي دلامادونينا
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 13 فروردين 1390برچسب:, :: 14:42 ::  نويسنده : آرمان

 

در تيم اينتر بر روي نيمکت مربيگري شخصي قراردارد که در طي دوران بازيگري در هيچ تيمي به اندازه ي ميلان بازي نکرده و در فصل گذشته هم به عنوان سرمربي روي نيمکت ميلان نشسته بود.


  میلان، دومین شهر بزرگ ایتالیا، واقع در ناحیه شمالی لمباردی می باشد. در سال 1899 در این شهر باشگاه کریکت و فوتبال میلان تاسیس شد اما 9 سال بعد بین سران باشگاه بر سر استفاده از بازیکنان خارجی اختلاف ایجاد شد و گروهی که اعتقاد به استفاده از بازیکنان خارجی داشتند از این باشگاه جدا شده و نام اینترنازیوناله را برای خود برگزیدند. هم اکنون تیم اینتر با 18 قهرمانی در سری آ یک قهرمانی بیشتر از رقیب هم شهری به دست آورده است. در کوپا ایتالیا هم نراتزوری با 6 قهرمانی، یک قدم از روسونری پیش است، اما میلان در لیگ قهرمانان اروپا با 7 قهرمانی آماری فوق العاده از خود به جا گذاشته است در مقابل اینتر هم 3 بار موفق به کسب این عنوان شده است.

دربی شنبه شب مصاف 275 ام دو تیم در مقابل هم است. یکی از جاذبه های دربی شنبه شب  مصاف افرادیست که سابقه حضور در تیم رقیب را دارند. در تیم کنونی میلان آندره آ پیرلو و کلارنس سیدورف سابقه بازی در تیم مقابل را دارند و البته محرومیت زلاتان ابراهیموویچ کمی از این نوع جذابیت را کاسته است.  در تیم اینتر هم بر روی نیمکت مربیگری شخصی قراردارد که در طی دوران بازیگری در هیچ تیمی به اندازه ی میلان بازی نکرده و در فصل گذشته هم به عنوان سرمربی روی نیمکت میلان نشسته بود.

در تیم میلان  با حضور آلگری همگان تصور انقلابی در مورد بازیکنان پا به سن گذاشته می کردند که به حقیقت نپیوست و شاید لقب مدرسه پیرمردها برای تیمی که در لیست خود نام 12 بازیکن بالای 33 سال سن را می بیند، پر بیراه نباشد. اما اینتر که با به خدمت گرفتن رانوکیا و پاتزینی در زمستان و کسب ملیت ایتالیایی تیاگو موتا دیگر انتقاد غیر ایتالیایی بودن را از خود دور کرده است در این دیدار دو مدافع اصلی خود یعنی لوسیو و والتر ساموئل را در اختیار ندارد.

در حالی که  در بازی رفت دو تیم در این فصل اینتر با مربی گری رافا بنیتس نتیجه را یک بر صفر به میلان واگذار کرد، در صورت پیروزی در این دیدار با یک اختلاف امتیاز،  پس از هفته ها طعم دوباره صدرنشینی را خواهد چشید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 2620
بازدید کل : 44677
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1