کارلو آنچلوتي: چلسي بهترين مهاجمان ليگ برتر را در اختيار دارد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

 

کارلو آنچلوتي، سرمربي چلسي، معتقد است تيمش بهترين خط حمله ليگ برتر را در اختيار دارد.


  با در اختیار داشتن مهاجمانی مانند دروگبا، آنلکا، تورس و کالو، سرمربی ایتالیایی اعتقاد دارد هیچ تیم انگلیسی چنین مهاجمانی  ندارد؛ هرچند هیچ یک از چهار مهاجم آبی ها در دو ماه اخیر در لیگ برتر گلزنی نکرده اند.

او در گفتگویی گفت:" آیا ما بهترین مهاجمان لیگ برتر را در اختیار داریم؟ بله، فکر می کنم اینطور باشد.

رونی هم بازیکن فوق العاده ای است اما او بازیکن منچستریونایتد است. من به او علاقه دارم اما حاضر نیستم هیچ یک از مهاجمانم را با او عوض کنم. البته فکر می کنم سرالکس نیز علاقه ای به تعویض او داشته باشد."

شرایط بد چلسی در ژانویه به گونه ای بود که بسیار شانس قهرمانی این تیم را کاملا از دست رفته می دیدند اما کسب 19 امتیاز از 24 امتیاز ممکن در 8 هفته اخیر واجب شده تا این تیم به رتبه سوم جدول برسد و فشار بر روی سایر مدعیان قهرمانی افزایش پیدا کند.

" فشار روی تیم ما تغییر نکرده است. برای اینکه تمرکزتان را حفظ کنید، باید فشار روی شما باشد. اما این به آن معنا نیست که نمی توانیم با این فشار کنار بیاییم. من این فشار را دوست دارم. فصل گذشته ما در صدر بودیم اما چیزی تغییر نکرده است. فشار روی تیم همچنان بسیار زیاد است و این بسیار خوب است.

برای ما تعطیلی بازی ها به دلیل برگزاری دیدارهای ملی فرصت خوبی برای استراحت کردن بود اما وقتی فکر می کنید 8 بازی دیگر باقی مانده و با توجه به رقابت های لیگ قهرمانان، هر سه روز باید یک بازی انجام دهیم، این بسیار هیجان انگیز است.

بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردارند و اعتماد به نفس بالایی دارند. فکر می کنم وقتی تحت فشار باشم، بهتر کار می کنم، وقتی راحت هستم، اوضاع خوب پیش نمی رود."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 44691
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1