امانوئل آدبايور: ويارئال مي تواند بارسا را شکست دهد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
شنبه 13 فروردين 1390برچسب:, :: 14:53 ::  نويسنده : آرمان

ويارئال يکي از بهترين تيم هاي اسپانيايي است و آدبايور اميدوار است آنها بتوانند نتيجه خوبي مقابل قهرمان اسپانيا به دست بياورند.


   امانوئل آدبایور، مهاجم رئال مادرید، معتقد است ویارئال می تواند با شکست دادن بارسلونا، بار دیگر رئال را به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا امیدوار کند.

بارسلونا که در حال حاضر با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت های لالیگا قرار دارد، باید در دیداری حساس و دشوار در ال مادریگال به مصاف ویارئالی برود که برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم بالای جدول تلاش می کند. از سوی دیگر رئال مادرید رده دومی در برنابئو میزبان اسپورتینگ خیخون است.

ویارئال یکی از بهترین تیم های اسپانیایی است و آدبایور امیدوار است آنها بتوانند نتیجه خوبی مقابل قهرمان اسپانیا به دست بیاورند.

مهاجم توگویی در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه رئال گفت:" ویارئال فوتبال خوبی به نمایش می گذارد و می تواند بارسلونا را ناکام بگذارد. قرار گرفتن مقابل ویارئال در خارج از خانه برای بارسا می تواند دشوار باشد. فکر می کنم بازی خوبی خواهد بود. معتقدم ویارئال از ابزار کافی برای به دردسر انداختن بارسا برخوردار است."

او همچنین در مورد دیدار پیش روی تیمش مقابل خیخون گفت:" ما در خانه بازی خواهیم کرد. زدن گل اول دشوار خواهد بود اما ما برای زنده نگه داشتن رویای قهرمانی با تمرکز کامل بازی خواهیم کرد."

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 2634
بازدید کل : 44691
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1