گوارديولا: اگر جاي روسل بودم مي‌گفتم رئال را شصت بر صفر مي‌بريم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

پپ گوارديولا، مربي بارسلونا گفته اگر جاي روسل بود، مي‌گفت تيمش در 20 آوريل در فينال جام حذفي رئال مادريد را شصت بر صفر شکست خواهد داد.


  ساندرو روسل، رییس باشگاه بارسا گفته بود که تیمش به همان روشی که در لالیگا رئال را برد در جام حذفی هم پنج بر صفر پیروز می‌شود.

اما مربی تیم نظر دیگری دارد. او می‌گوید رییس باشگاه می‌توانست چنین اظهار نظر بی‌ملاحظه‌ای نداشته باشد: «من بودم می‌گفتم شصت بر صفر! اما او می‌توانست این حرف‌ها را نزند.

البته من هم چنین نظری نمی‌دهم. هر فردی نظر خودش را دارد، اما در هر حال می‌شد او این را نگوید. محال است که در فینال، مقابل رئال مادرید پنج بر صفر پیروز شویم.

رییس بسیار بیشتر از ما در زمینه نظر دادن تجربه دارد. همه باشگاه بر این باوریم که هنگامی که پیروز می‌شویم نباید پز بدهیم و هنگامی که می‌بازیم باید به حریف تبریک بگوییم. بازیکنان در بسیاری جهات در داخل و خارج ورزشگاه نمونه دیگران هستند. بارسا همین است.»

 



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت15:55---13 فروردين 1390
سلام وبلاگ خوبی داری یه سر به وبلاگم بزن مطالبشو بخون به توصیه اول وبلاگ حتما عمل کن پول خوبی بت میده اگه تمایل به تبادل لینک داری منو با اسم همه چی سرا لینک کن بم خبر بده تا لینکت کنم مرسی بوسسسسسسسسس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 2640
بازدید کل : 44697
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1