ردنپ: غيبت بيل در مصاف با ويگان/احتمال حضور او مقابل رئال
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

هري ردنپ، مربي تاتنهام مطمئن است که در جريان ديدار شنبه شب تيمش مقابل ويگان، گرث بيل را در اختيار نخواهد داشت ولي اطمينان دارد که او در ديدار مقابل رئال مادريد قادر به همراهي تيمش خواهد بود.


  این ستاره ولزی در جریان دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس درمرحله مقدماتی یورو2012 هم غایب بود.اودر جریان تمرینات تیم از ناحیه همسترینگ مصدوم شد.

ردنپ که از غیبت ستاره اش در دیدار ویگان ناراحت است در این رابطه گفت:« ما درحال حاضر تعدادی مصدوم داریم. بیل برای دیدار شنبه شب مقابل ویگان آماده نیست. عضله همسترینگ او هنوز اندکی گرفته است. هیچ وقت نمی توان ازاین گونه مصدومیتها اطلاع داشت و نمی توان با همسترینگ ها حرف زد. تا زمانی که او پا به توپ نشود، نمی توان با اطمینان صحبت کرد.»

ردنپ در مورد بازی شنبه شب تیمش گفت:« شنبه شب بازی سرنوشت سازی خواهیم داشت. اگر بیل آماده بود، قطعا مقابل ویگان بازی می کرد ولی او آماده نیست. بازی شنبه برای ما بسیار مهم است و درحال حاضر اصلا نمی توانم به بازی سه شنبه فکر کنم.»

مربی باتجربه تاتنهام ادامه داد:« مامی خواهیم نهایت تلاشمان را به کار بگیریم تا در جمع 4 تیم برتر باشیم.این هدف ماست. باید نهایت تمرکزمان را برای حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا به کار بیگیرم.»

ویلیام گالاس هم به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل ویگان غایب خواهد بود.ردنپ در این رابطه ادامه داد:« گالاس هم شرایط مشابهی دارد. زانوی او در حال حاضر مشکل ساز است و قطعا هر دوی این بازیکنان را در دیدار شنبه شب به همراه نخواهیم داشت.»

بدین ترتیب گالاس به لدلی کینگ، جاناتان وودگیت و یونس کابل که مصدومان خط دفاع تاتنهام هستند اضافه شد و مایکل داوسون و سباستین باسونگ، مدافعان حاضر و در دسترس ردنپ هستند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 2606
بازدید کل : 44663
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1