ردنپ: بازي با رئال براي همه ما رويايي است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
دو شنبه 15 فروردين 1390برچسب:, :: 19:51 ::  نويسنده : آرمان

رافائل فان در فارت پيش از انجام قرعه کشي دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا آرزو کرده بود، با تاتنهام بتواند به سانتياگو برنابئو باز گردد و برابر تيم سابقش بازي کند. آرزويي که برآورده شده و اکنون برنابئو بار ديگر ميزبان اين بازيکن هلندي است.


   رافائل فان در فارت تا تابستان 2010 با پيراهن قوي سپيد به ميدان مي رفت. رفتن مانوئل پيگيريني و آمدن ژوزه مورينيو باعث شد تا سران رئال بازيکن هلندي خود را در فهرست فروش قرار داده و در نهايت او را در آخرين ساعت هاي جابه جايي تابستاني به تاتنهام بفروشند.

اکنون اين دو تيم بر اساس قرعه بايد در دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با هم بازي کنند و فان در فارت مي تواند شاهد برآورده شدن آرزويش باشد. او پس از انجام قرعه کشي گفته بود: به اين قرعه اميدوار بودم.

بازي رفت دو تيم سه شنبه شب در ورزشگاه سانتياگو برنابئو انجام خواهد شد و مسابقه برگشت نيز 8 روز پس از آن. بازيکن 28 ساله و هلندي تاتنهام پيش از بازگشت به مادريد گفت: پس از انجام مراسم قرعه کشي بسيار خوشحال بودم. به اين قرعه اميد داشتم. بازگشت به مادريد رويايي است. هنوز در آنجا دوستان زيادي دارم و از ديدن دوباره آنها بسيار خوشحالم. دوئل باشکوهي خواهد بود و از آنجا که در بازي نخست خارج از خانه بازي خواهيم کرد، راضي هستم، زيرا اين قرعه براي ما مزيت شمرده مي شود.

او ادامه داد: برنابئو رويايي و از چمن خوبي برخوردار است. 90 هزار تماشاگر جو باشکوهي را ايجاد مي کنند. بازي در آنجا احساس فوق العاده اي را به شخص مي دهد. دو سالي که در آنجا بازي کردم، دوراني بسيار خوب بودند. بازگشت به آنجا يک روياست. هيچ فشاري روي ما نيست و به سادگي مي توانيم بازي خودمان را انجام دهيم. مطمئن هستم فرصت هايمان را به دست خواهيم آورد.

هري ردنپ، سرمربي موفق تاتنهام هم عنوان کرد: بازي بسيار بزرگي است. از انجام اين بازي خوشحالم. ژوزه مورينيو را بسيار خوب مي‌شناسم. او انسان خوبي است. از اين گذشته مربي بزرگي است که با پورتو و اينتر ليگ قهرمانان اروپا را برده و در چلسي نيز کار برجسته‌اي را صورت داده است. از نظر من هر دو تيم اسپانيايي مدعي قهرماني‌اند. روشن است که قرعه بسيار سختي داريم ولي تو به عنوان بازيکن درست منتظر اين گونه بازي‌ها هستي. براي جوانانم، خودم و تمام باشگاه اين قرعه رويايي است.

تاتنهام اميد دارد تاريخ تکرار نشود. آ‌ن‌ها در فصل 85 ـ 1984 در يک چهارم نهايي جام يوفا در خانه با يک گل برابر رئال شکست خوردند و بازي‌شان در مادريد هم با تساوي بدون گل به پايان رسيد. رئال در همان فصل قهرمان يوفا شد.

اميليانو بوتراگوئنو، مدير کنوني رئال در هر دو بازي دهه 80 برابر انگليسي‌ها به ميدان رفت. او اکنون اميدوار است مسير قوهاي سپيد که در اين فصل پس از هفت سال به دور يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا رسيده‌اند، دست کم تا دور نيمه نهايي ادامه داشته باشد. در آنجا يکي از دو تيم بارسلونا و يا شاختار دونتسک اوکراين حريف رئال در صورت صعود خواهند بود.

بوترا گوئنو گفت: بسيار خوشحاليم. در سال‌هاي اخير هرگز موفق به راهيابي به دور يک چهارم نهايي نشده بوديم. اکنون توانسته‌ايم و بهترين عملکردمان را ارائه خواهيم داد تا به نيمه نهايي برويم. هرچه باشد ليگ قهرمانان اروپا مهم‌ترين رقابت اروپايي است و توجه اصلي ما به اين رقابت‌هاست.

او ادامه داد: تاتنهام از بازيکنان هجومي بسيار خوبي برخوردار است که مي‌دانند چگونه بايد فوتبال بازي کرد. به همين خاطر دوئل با آن‌ها فوق‌العاده است. باور دارم بازي آساني براي ما نخواهد بود ولي اميدواريم تيم براي اين ماموريت آماده باشد و به دور بعد راه پيدا کند.

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 2663
بازدید کل : 44720
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1