پرويز مظلومي:استقلال فوتبـال نـاب ايـراني را ارائـه داد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 19:43 ::  نويسنده : آرمان

پرويز مظلومي گفت: امروز يک فوتبال ناب ايراني را از بازيکنان استقلال مشاهده کرديم.


  سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از پيروزي 4 بر 2 تيمش مقابل پاختاکور در نشست خبري پس از بازي گفت: بازي بسيار زيبايي را از هر دو تيم شاهد بوديم، استقلال امروز يک فوتبال ناب ايراني را در زمين ارائه داد. اين يکي از زيباترين بازي‌هايي بود که در چند وقت گذشته از استقلال ديده بوديم.

 مظلومي ادامه داد: بازيکنان ما امروز تمام توانايي خود را در زمين گذاشتند و از جان و دل تلاش کردند و احساسي هم بازي نکردند. مي‌دانستيم که پاختاکور قدرت بدني خيلي خوبي دارد و همه بازيکنانش بالاي يک متر و 90 قد دارند. با اين حال از نظر فيزيکي هم خوب بازي کرديم.

 مظلومي با ابراز رضايت از عملکرد خط دفاعي تيمش گفت: امروز يک فوتبال پرموقعيت را شاهد بوديم و در حالي که چهار گل زديم، چهار گل ديگر هم نزديم. البته پاختاکور هم خيلي خوب و جوانمردانه بازي کرد و اگر به خط حمله آنها بيشتر اجازه مي‌داديم، ممکن بود گل‌هاي بيشتري به ما بزنند. مي‌دانستيم پاختاکور تيم بسيار خطرناکي است با اين حال از همه هواداران که امروز يار دوازدهم ما بودند تشکر مي‌کنم و به بازيکنانم هم خسته نباشيد مي‌گويم.

 سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که براي بازي‌هاي دور برگشت چه برنامه‌اي دارد؟ گفت: اگر در دور برگشت بتوانيم 5 امتياز بگيريم، به راحتي صعود خواهيم کرد. ان‌شاءالله با برنامه‌ريزي و کسب نتايج خوب از حقانيت فوتبال ايران دفاع خواهيم کرد. من همين جا قول مي‌دهم که النصر را در تهران شکست مي‌دهيم و در خانه السد نيز بازي سختي داريم. به هر حال گروه بسيار سخت و دشواري داريم و هيچ بازي‌اي آسان نيست.

 مظلومي در پاسخ به اين سوال که چرا محمد محمدي خيلي زود ورزشگاه را ترک کرد گفت: نمي‌دانم، من محمدي را نديدم.

 پرويز مظلومي در ادامه نشست در پاسخ به اين سوال که با آمدن کارلوس کيروش به ورزشگاه انگيزه استقلالي‌ها نيز زياد شده بود؟ گفت: من به کيروش خوش‌آمد مي‌گويم و خوشحالم که او اولين بازي خود را براي بازي استقلال به ورزشگاه آمد. البته حضور سرمربي تيم ملي از يک جهت خوب است و از يک جهت بد چرا که ممکن است بازيکنان دچار استرس شوند، اميدوارم با حضور کيروش انتخاب‌هاي عادلانه‌تري در تيم ملي انجام شود. به هر حال اين اولين بازي بود و او بايد بازي‌هاي زيادي را ببيند.

 مظلومي در پاسخ به اين سوال که استقلال امروز خيلي راحت گل زد و خيلي راحت هم گل خورد، گفت: خير اين طور نيست. دفاع ما امروز خيلي خوب بازي کرد. به نظر من گل خوردن در دقايق اوليه بازي آن هم در خانه خود بسيار سخت است اما مدافعان ما پس از اين گل توانستند خيلي خوب خود را جمع کنند و در ادامه بازي نيز اکثر توپ‌هاي حريف را قطع کردند. محمدي هم بازي خوبي از خود ارائه داد. دفاع ما امروز از خود رشادت به خرج داد چرا که مهاجمان پاختاکور بسيار خطرناک بودند.

 وي درباره مصدوميت شريفات و مجيدي گفت: شريفات از ناحيه دندان دچار آسيب ديدگي شد و متاسفانه مجيدي را هم در زمان بسيار بدي از دست داديم چرا که او هم گل زده بود و هم بسيار خوب بازي مي‌کرد. اميدوارم که فرهاد به بازي با تراکتورسازي برسد.

 پرويز مظلومي همچنين درباره تماشاگران حاضر در بازي اظهار کرد: به نظر من با توجه به شرايط جوي، تماشاگران کمي به ورزشگاه نيامده بودند. فکر مي‌کنم که فوتبال ما يک مقدار از سوي تماشاگران بايکوت شده و مسوولان بايد اين مسئله را بررسي کنند که چرا تماشاگران کمتر به استاديوم مي‌آيند. اين در حالي است که تيم‌هاي سپاهان، ذوب آهن، استقلال و حتي پرسپوليس بازي خوبي را ارائه مي‌دهند. شايد افزايش قيمت بليت‌ها باعث شده که تماشاگران کمتر به ورزشگاه بيايند، شايد هم عملکرد تيم ملي بر اين موضوع تاثيرگذار بوده است.

 



نظرات شما عزیزان:

پرسپولیسی
ساعت19:50---17 فروردين 1390
واسه همین بعد از بازی دربی، یک بازی به بازی های ملی تیم ملی بحرین اضافه شد؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 2660
بازدید کل : 44717
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1