طالبلو قبل از بازی با سپاهان: خاطره ی بازی اولم را برای استقلال زنده میکنم
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....

دروازه‌بان تيم فوتبال استقلال ابراز اميدواري کرد با بسته نگه داشتن دروازه تيمش در ديدار برابر سپاهان، خاطره بازي اولش براي آبي پوشان را زنده کند.


  وحید طالب لو در حاشیه آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به اصفهان ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: می دانم که بازی بسیار حساسی را برابر سپاهان پیش رو داریم. سپاهان تیم پرمهره ای است و قطعا در خانه خودش برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد.

وی ادامه داد: من اولین بازی ام برای استقلال را در اصفهان برابر سپاهان انجام دادم و در آن بازی گل نخوردم. امیدوارم این بار هم در این دیدار دروازه استقلال را بسته نگه دارم و خاطره خوب دیدار نخست را دوباره زنده کنم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما هیچ تیمی را دسته کم نمی گیریم چرا که همه تیم ها برای کسب سه امتیاز به میدان می آیند و سپاهان هم با توجه به برگزاری بازی در اصفهان تنها به سه امتیاز این بازی فکر می کند.

طالب لو در باره شرایط خوب هفته های اخیر خودش گفت: من پله های ترقی را در فوتبال به سرعت طی کردم اما در برهه ای به دلیل مشکلاتی که داشتم افت کردم اما پسرفتی نداشتم. احساس می کنم دوباره به روزهای خوبم برگشته ام و می توانم برای استقلال مفید باشم. امیدوارم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری نیز داشته باشم.

 



نظرات شما عزیزان:

سياوش
ساعت21:51---4 اسفند 1389


سلام وبلاگ خوبي داري فقط رو قالبت يكم كار كن .اگه مايل هستي با وبلاگم كه 3 روزه راه انداختم و روزي هم بالاي 260 نفر بازديد داره البته اين آمار 10 برابر ميشه تا 1 ماهه ديگه تبادل لينك كك اول اسم وبلاگمو با عنوان "انباري عكس بزار تو پيوند هات وبهم تو بخش نظرات خبر بده ومن برات بنر ميسازم وليتنكت هم ميكنم
در ضمن ميدوني سرعت اينترنت ايران بين 188 تا كشور چندمه ؟ بيا تو وبلاگم

يه سايت پيداكردم بري توش عضو بشي بازديدتو 10 برابر ميكنه تضميني بيا تو وبلاگم رو بنرش كليك كن



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 84
بازدید ماه : 2674
بازدید کل : 44731
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1