رانگنيك: هيچ تيمي نمي‌تواند 5 گل به اينتر بزند
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 19:47 ::  نويسنده : آرمان

سرمربي شالکه گفت: تصور مي‌کنم هيچ تيمي نمي‌تواند برابر قهرمان اروپا اين چنين بازي کرده و 5 گل بزند.


   به نقل از خبرگزاري فرانسه، دو تيم اينترميلان ايتاليا و شالکه 04 آلمان در ليگ قهرمانان اروپا با يکديگر ديدار کردند که اين بازي به برتري 5 بر 2 شالکه در ورزشگاه حريف انجاميد.

اينتري‌ها که در ابتداي هفته سه بر صفر به ميلان باخته بودند، قصد داشتند با بدست آوردن يک پيروزي خانگي، تلخي شکست از رقيب همشهري را فراموش کنند ولي اوضاع جور ديگري براي آنها رقم خورد.
آنها در دقيقه نخست بازي به وسيله دژان استانکوويچ به گل رسيدند که موجب شد با روحيه‌اي دوچندان به بازي ادامه دهند ولي آلماني‌ها با حفظ روحيه به اداره بازي پرداختند.

رانگنيک سرمربي شالکه در خصوص بازي گفت: ما پاداش روحيه تهاجمي خود را گرفتيم. ديگر چه مي‌توانم بگويم؟ بازي فوق‌العاده‌اي بود. به هيچ وجه نمي‌توانيد بگوييد بازي خسته‌کننده‌اي را شاهد بوديم. مي‌توانستيم با نتيجه 10 بر 5 يا 8 بر 4 نيز به پيروزي برسيم. از همان دقايق ابتدايي بازي به فکر بازي تهاجمي بوديم و صد البته که توانستيم اين کار را انجام دهيم. شانس‌هاي بسياري در برابر دروازه آنها ايجاد کرديم و توانستيم نهايت بهره را از آنها ببريم.

رانگنيک که نمي‌توانست خوشحالي خود را پنهان کند افزود: مي‌دانستيم که چگونه بايد به گل زودهنگام آنها پاسخ دهيم. زماني که آنها برابر ميلان بازي مي‌کردند، در ثانيه 47 گل خوردند. همان موقع با خودم فکر کردم ما هم مي‌توانيم خيلي زود به اينتري‌ها گل بزنيم ولي درست برعکس شد.

اين مربي تصريح کرد: به نظر من مهم اين است که چگونه پاسخ گل خورده را بدهيد تا اينکه به فکر زود گل زدن باشيد. در نيمه نخست خوب بازي کرديم ولي در نيمه دوم تيم ما حاکم ميدان بود قدم بسيار بزرگي براي رسيدن به مرحله بعد برداشتيم اما هنوز هيچ چيز مشخص نيست. بازي برگشت را به هيچ وجه نبايد فراموش کنيم.

رانگنيک در پايان گفت: در کل بسيار بهتر بوديم. تصور مي‌کنم هيچ تيمي نمي‌تواند برابر قهرمان فصل پيش اين چنين بازي کرده و پنج گل بزند. ما اين کار را انجام داديم که نشان از کيفيت کارمان دارد. شروع بسيار سختي داشتيم ولي در نهايت نشان داديم بر اساس برنامه پيش مي‌رويم. بسيار واقع‌گرايانه به بازي نگاه کرديم و بالاترين استفاده را از موقعيت‌هايمان برديم. براي اين پيروزي و ارائه چنين نمايشي به بازيکنانم تبريک مي‌گويم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 2641
بازدید کل : 44698
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1