رئال 4 - تاتنهام 0 صفر/شالكه 5 - اينتر2 !
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : آرمان

تيم فوتبال رئال مادريد در خانه تاتنهام را از پيش رو برداشت، شالکه هم در خانه اينتر دست به کار بزرگي زد و 5 بار دروازه‌ي مدافع عنوان قهرماني را فرو ريخت.


دور رفت مرحله‌ي يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با انجام 2 ديدار پيگيري شد که در مجموع 11 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد. در دو ديدار همزمان برگزار شده، رئال مادريد با 4 گل تاتنهام را در سانتياگوبرنابئو از پيش رو برداشت و شالکه در ميان ناباوري با نتيجه‌ي 5 بر 2 اينتر را شکست داد. نتيجه‌اي که شايد خوش‌بين‌ترين هوادار آلماني هم قادر به پيش بيني آن نبود.

مادريدي‌ها در همان نيمه‌ي نخست خيلي زود به گل رسيدند. در دقيقه‌ي 4 ضربه‌ي کرنر ارسالي از جناح راست بر روي دروازه با ضربه‌ي سر آدبايور همراه شد و توپ پس از عبور زير پاي مدافع تاتنهام آرام آرام به درون دروازه غلتيد.

مادريدي‌ها که کريستيانو رونالدو را بعد از يک هفته‌ آسيب ديدگي در ترکيب داشتند، بعد از اين گل بازهم به حمله‌هايشان ادامه دادند. پيتر کراوچ در دقيقه‌ي 8 با يک تکل بي مورد کارت زرد دريافت کرد و با تکرار اين حرکت در دقيقه‌ي 14 با کارت قرمز روبرو شد تا کار براي شاگردان ردنپ دشوارتر شود.

رئال مادريد با ده نفره شدن حريف به حملات خود ادامه داد و چندين و چند فرصت گلزني ديگر داشت، اما بازيکنان که تاتنهام که با توجه به داشتن يک يار کمتر، به شکست خفيف يک بر صفر هم راضي نشان مي دادند در يک سوم دفاعي خودي تجمع کردند تا اختلاف گل در نيمه‌ي نخست بيشتر نشود.

گرت بيل در دقيقه‌ي 30 مي توانست در يکي از تک حملات تيم انگليسي، بازي را به تساوي بکشاند اما ضربه‌ي او که در شرايط نامتعادل زده شده بود به پشت دروازه اصابت کرد.

در نيمه‌ي دوم رئال مادريد که قصد داشت از بازي خانگي و داشتن يک يار بيشتر نهايت استفاده را ببرد در دقيقه‌ي 57 به هدف خود رسيد و آدبايور نشان داد که آسيب ديدگي کريم بنزما يک توفيق اجباري براي مورينيو بوده است. مهاجم توگويي کهکشاني‌ها که در تعطيلات نيم فصل راهي اسپانيا شده بود، باز هم با ضربه‌ي سر دروازه‌ي تاتنهام را فرو ريخت.

عطش کهکشاني‌ها براي گل‌هاي بيشتر بعد از اين گل هم فروکش نکرد و آنخل دي ماريا در دقيقه‌ي 72 با حرکت در عرض محوطه جريمه و شوتي سنگين به زاويه‌ي مخالف بار ديگر شادماني را براي هواداران رئال مادريد به ارمغان آورد.

کريستيانو رونالدو در دقايق پاياني بازي از مورينيو درخواست تعويض کرد،‌ اما سرمربي پرتغالي رئال اين کار را نکرد و رونالدو در دقيقه‌ي 87 روي پاس کاکا با شوتي سرضرب از زاويه بسته دروازه گومز را براي چهارمين بار گشود.

در ديگر ديدار پيکار تيم‌هاي شالکه و اينتر در ايتاليا بسيار تماشايي و پرگل دنبال شد و نتيجه‌اي عجيب و باور نکردني رقم خورد و اينتر با نتيجه‌ي 5 بر 2 واگذار کرد. مدافع عنوان قهرماني همانند ديگر تيم ميزبان سه شنبه شب خيلي زود به گل برتري رسيد. دان استانکويچ از فاصله 32 متري با شوتي سنگين دروازه‌ي نوير را در اولين دقيقه‌ي بازي فرو ريخت.

در دقيقه‌ي 17 ماتيپ بازي را تساوي کشاند. ضربه‌ي کرنر ارسالي بر روي دروازه‌ي اينتر نصيب ماتيپ شد و او از فاصله‌ي کم دروازه‌ي سزار را باز کرد.

اينتر که در خانه از حمايت هوادرانش برخوردار بود، در دقيقه‌ي 34 بار ديگر از حريف پيش افتاد. پاس استبان کامبياسو که با ضربه‌ي سر به ميليتو رسيده با شوت چپ پاي ميليتو به درون دروازه غلتيد، اما اين برتري هم دوامي نيافت و در دقايق پاياني بازي در نيمه‌ي نخست باز هم کار به تساوي کشيده شد.

ادواردو ده اليويرا از جناح راست با پاي چپ ميانه دروازه را نشانه رفت و بار ديگر بازي را در دقيقه‌ي 40 به تساوي کشاند.

شالکه نيمه‌ي دوم را طوفاني آغاز کرد و دو بار ديگر در دقايق 53 و 57 به گل رسيد تا مدافع عنوان قهرماني شب تلخي را جوزپه مه آتسا پشت سر بگذارد. در دقيقه‌ي 53 جفرسون فارفان که از مهره‌هاي کليدي شالکه در اين فصل بوده رائول گونسالس را در محوطه جريمه صاحب موقعيت کرد و ضربه‌ي زميني او شالکه را براي نخستين بار در اين بازي پيش انداخت. 4 دقيقه بعد هم آندرا رانوچيا به اشتباه دروازه‌ي خودي را باز کرد تا کار براي مدافع عنوان قهرماني دشوارتر شود.

اين پايان کار نبود و چيوو در دقيقه‌ي 62 با دريافت کارت زرد دوم از زمين بازي اخراج شد. لئوناردو که امتيازهاي بازي خانگي را از دست رفته مي ديد دست به تغيير در ترکيب تيمش زد و ايوان کوردوبا به جاي حسين خارجا وارد زمين شد.

اما اين تغيير هم سودي نبخشيد و شکست براي آبي و مشکي پوشان شهر ميلان سنگين تر هم شد. در دقيقه‌ي 75 ده‌اليويرا گل دوم خودش و پنجم تيمش را با شوتي دقيق به ثمر رساند.

شالکه در پايان در اين ديدار خارج از خانه 5 بر 2 اينتر را شکست داد تا قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها براي صعود به مرحله‌ي نيمه نهايي نياز به پيروزي 3 بر صفر داشته باشد. علي کريمي در اين ديدار در فهرست 18 نفره تيمش حضور داشت و در آخرين دقايق بازي براي تيمش به ميدان رفت تا اولين حضورش را در پيراهن تيمش شالکه تجربه کند.

در دو ديدار ديگر اين مرحله‌ چهارشنبه شب بارسلونا در خانه پذيراي شاختار دونتسک است و چلسي در استمفوردبريج از منچستريونايتد پذيرايي مي کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 2656
بازدید کل : 44713
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1